۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۸
کد خبر: 782724

هفته سیزدهم لیگ برتر با ادامه صدرنشینی استقلال، تداوم قعرنشینی شهرخودرو و پیروزی سپاهان و پرسپولیس به پایان رسید.

مجیدی بلای جان مجیدی!

تساوی مجیدی و خطیبی

در اراک استقلال در دقیقه ۹۲ پیروزی را با تساوی یک بر یک عوض کرد. در این بازی جنجالی که ۱۰ کارت زرد رد و بدل شد خورشیدی،در نیمه اول پنالتی برای استقلال گرفت که داد خطیبی را در آورد و باعث شد بازی تا پایان با جنجال ادامه یابد. یامگا که پنالتی را گل کرد مجیدی دستور دفاع داد تا بتواند با پیروزی اقتصادی فاصله اش را در صدر بیشتر کند. اما دقیقه ۹۲ میثم مجیدی بلای جان فرهاد مجیدی شد و بازی را به تساوی کشاند تا لبخند بر لبان سپاهانی‌ها بنشیند که در مشهد برنده شدند.

شهرخودرو  و باز هم شکست

سپاهان در مشهد موفق شد شهرخودرو قعرنشین را با دوگل شکست دهد و جبران مافات کند. شهرخودرو این روزها باعث قوام و دوام سرمربی‌های در حال اخراج است. دیروز هم نویدکیا با پیروزی در مشهد هم بر ناکامی‌های تیمش خط بطلان کشید هم خودش را ابقا کرد. سیدعباسی که از زمان حضورش در این تیم نتوانسته گلی بر سر هواداران مشهدی بزند در مورد احتمال سقوط تیمش هم گفت:ماندن در لیگ برتر دست خداست. تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان هم میزبان گل گهر سیرجان بود که این مسابقه با پیروزی ۲ بر صفر شاگردان امیر قلعه نویی در گل گهر همراه بود. رضا شکاری (۶۵) و نوید عاشوری (۸۱) برای گل گهر گلزنی کردند.

گل گهر که با حکم کمیته انضباطی به دلیل استفاده غیرمجاز از مهاجم گابنی خود بازنده سه دیدار تشخیص داده شد توانست پس از هفته‌ها به سه امتیاز رسیده ۱۷ امتیازی شود. در دیگر بازی همزمان، تیم هوادار با نساجی مازندران به تساوی بدون گل رسید تا بار دیگر دروازه خود را بسته نگه دارد و بتواند همچون دیدار قبلی با فجر شهید سپاسی شیراز به تک امتیاز برسد.

استرس الکی سرخ‌ها

اما در آخرین بازی دیروز پرسپولیس از توقف استقلال استفاده کرد و با شکست دادن تراکتورسازی در آزادی به یک قدمی آبی‌ها رسید. در این دیدار پرسپولیس با گل دقیقه ۱۰ آل کثیر بازی را خوب شروع کرد و با گل دقیقه ۵۵ نعمتی خوب تمام کرد. در این فاصله دقیقه ۲۴ بابایی بازی را مساوی کرد و دقیقه ۶۶ هم ترابی یک پنالتی را به آسمان کوبید. مردان گل محمدی البته فرصت‌های دیگری هم داشتند که اخباری مانع از افزایش گل‌های میزبان شد. با این نتیجه، پرسپولیس ۲۸ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به استقلال در رتبه دوم قرار گرفت. فولاد و پیکان هم یک بر یک شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.