سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: سینماها و سالن‌های نمایش خراسان رضوی در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به مدت ۲ روز تعطیل خواهد بود.

تعطیلی ۲ روزه سالن‌های سینما و نمایش خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، جواد روشندل در خصوص تعطیلی سینماها و سالن‌های نمایش در ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهار کرد: بنا بر جدول مناسبت‌های دینی مذهبی که توسط سازمان سینمایی و اداره کل هنرهای نمایشی اعلام و ابلاغ شده، در ایام شهادت و مناسبت‌های مذهبی که تعطیل رسمی است، سینماها و سالن‌های نمایش از اذان مغرب شب شهادت تا اذان مغرب شام شهادت تعطیل است.

وی ادامه داد: با این حال سالن‌های نمایش و سینماها در سالروزهای شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) به جای یک روز به مدت ۲ روز همزمان با شب شهادت و شام شهادت حضرت فاطمه(س) تعطیل خواهند بود. بر این اساس تعطیلی سالن‌های سینما و سالن‌های نمایش از اذان مغرب چهارشنبه، ۱۵ دی، آغاز شده و در روز پنجشنبه، ۱۶ دی،  ادامه خواهد یافت.

سرپرست معاونت هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با بیان اینکه این تعطیلات شامل نمایش‌های دینی مذهبی نمی‌شود، تصریح کرد: به این معنا که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه نمایش‌های آیینی با موضوع شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)  تعطیل نبوده و اجرا خواهد شد.

وی اضافه کرد: سینماها و سالن‌های نمایش در روز جمعه، ۱۷ دی ماه، فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.  

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.