مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: میانگین بهره مندی گاز طبیعی در زنجان بالاتر از میانگین کشوری است.

میانگین بهره مندی گاز طبیعی  در زنجان بالاتر از میانگین کشوری است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید جلال نور موسوی مدیر گاز رسانی شرکت ملی گاز ایران امروز در آیین معارفه مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان با اشاره به اینکه امسال در بخش بهره‌وری باید ۳/۵ درصد ارزش افزوده به فعالیت‌ها داده شود گفت: تغییر دوره‌ای و کاربرد تکنولوژی نوین و برنامه‌ریزی در این خصوص ضروری است.

نور موسوی با تاکید بر اینکه قبل از اینکه به بحران دچار شویم باید در راستای پیشگیری و مقابله با بحران و در نهایت رفع حوادث اقدام کنیم. گفت: باید با ارائه خدمات به صورت الکترونیکی ریشه‌های فساد را بخشکانیم.

موسی احمدلو مدیر عامل سابق شرکت گاز استان زنجان نیز در ادامه با بیان اینکه ۲۱ شهر استان از نعمت گاز بهره‌مندند گفت: در حال حاضر ۶۰۳ روستا از نعمت گاز برخوردارند و عملیات گاز رسانی ۸۸ روستا تداوم دارد.

احمدلو از بهره‌مندی ۹۵ درصد روستاهای استان تا پایان سال آینده خبر داد و افزود: همه شهرک‌های صنعتی استان به شبکه گاز متصل هستند.

وی از بهره‌مندی ۳۷۴ هزار مشترک از نعمت گاز خبر داد و میانگین برخورداری استان را بالاتر از نرم کشوری ذکر کرد.

شعاعی معاون عمرانی استانداری زنجان نیز در ادامه توجه به گاز رسانی در بخش صنایع و واحدهای تجاری تاکید کرد و گفت: افق استان برای رشد اقتصادی ۸/۷ درصد مشخص شده است و همه باید برای رسیدن به این هدف تلاش کنند.

گفتنی است در این نشست، رحیم سلیمانی نژاد به عنوان مدیر عامل شرکت گاز استان زنجان منصوب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.