هفته سیزدهم لیگ برتر در حالی امروز در شهرهای مختلف برگزار می‌شود که حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا به طور حتم تأثیرات خودش را در کیفیت لیگ خواهد گذاشت.

امروز پدیده – پرسپولیس در اوج ناامیدی

کسب سهمیه همیشه یکی از انگیزه‌های مهم تیم‌ها برای رقابت با حریفان بوده و حالا حذف دو مدعی قهرمانی امسال از جام باشگاه‌های آسیا انگیزه دیگر تیم ها را دوچندان می‌کند. ضمن اینکه برنده‌های این هفته تا حدود زیادی می‌توانند خواب قهرمانی نیم فصل را هم ببینند.پرسپولیس در مشهد با پدیده‌ای بازی دارد که هم استقلال و هم سپاهان برابر این تیم در مشهد برنده شده‌اند و برد پرسپولیس در مشهد برابر پدیده و فجر سپاسی در تهران دور از انتظار نیست. پدیده در این فصل رکورد تاریخی از خود برجای گذاشته و تا هفته سیزدهم با کسب سه امتیاز نامش را در گینس ثبت کرده است. تیم سیدعباسی در بازی‌های گذشته نشان داده که جان لازم برای رویارویی با حریفان را ندارد و با نیروی انسانی که در اختیار دارد نباید خیلی هم از این تیم توقع بی‌جا داشت.جالب اینکه آن‌ها با این امتیاز برای بقا احتمالاً باید در نیم فصل دوم حداقل ۳۰ امتیاز بگیرند تا سهمیه خراسان را نسوزانند. پرسپولیس – پدیده امروز ساعت ۱۵ در مشهد به دیدار هم می‌روند. این ملاقات به نوعی نبرد بدهکار و طلبکار هم هست.

استقلال که فعلاً‌ً صدرنشین است امروز در تهران با تیم مس رفسنجانی بازی دارد که هفته قبل ۳-صفر برابر تیم نفت مسجدسلیمان برنده شد. تیم ربیعی تیم جان سختی است که در صورت غفلت استقلال می‌تواند برنده بازی حتی در تهران باشد.

سپاهان امروز در اصفهان با تیم فولاد بازی دارد.این بازی با توجه به حذف استقلال ، پرسپولیس و گل گهر از آسیا تنها بازی آسیایی لیگ برتر است. مردان نویدکیا حالا که بطور مستقیم راهی جام باشگاه‌ها شده‌اند، قطعاً خوش روحیه‌تر از قبل لیگ را ادامه می‌دهند. آن‌ها در صورت انسجام بیشتر تیمی می‌توانند در آسیا هم پس از مدت‌ها تا مراحل بالا بروند.

شنبه ۱۸ دی ۱۴۰۰

نساجی مازندران-ذوب آهن۱۵:۰۰

فجر سپاسی-تراکتور۱۵:۰۰

پدیده مشهد-پرسپولیس۱۵:۰۰

پیکان-آلومینیوم اراک۱۵:۰۰

گل گهرسیرجان-هوادار۱۵:۰۰

استقلال-مس رفسنجان۱۷:۰۰

سپاهان-فولاد۱۷:۰۰

صنعت نفت آبادان-نفت‌ مسجدسلیمان۱۷:۰۰

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.