نساجی مازندران با شکست یک بر صفر ذوب‌آهن هفتمین هفته بدون باخت خود را تجربه کرد و نماینده اصفهان را بعد از ۲ برد متوالی با هفتمین شکست روبرو کرد.

نساجی در مشهد ترمز ذوب‌آهن را کشید؛ تیم ساکت در اوج

به گزارش قدس آنلاین، تیم‌های نساجی مازندران و ذوب‌آهن اصفهان از ساعت ۱۴ امروز (شنبه) در ورزشگاه امام رضا(ع) به مصاف هم رفتند که در پایان نماینده استان مازندران با یک گل از سد حریف خود گذشت.

تک گل این دیدار در دقیقه ۴۷ توسط ایوب کلانتری زده شد. هافبک نساجی توپ برگشتی از ضربه سر بازیکن هم‌تیمی را که به تیر افقی برخورد کرده بود را پس از برخورد به زانویش وارد دروازه کرد تا سه امتیاز حیاتی به حساب ساکت الهامی و شاگردانش واریز شود.

ذوبی‌ها برای جبران گل خورده و ادامه روند خوبی که در پیش داشتند جلو کشیدند اما موقعیت‌های این تیم یکی پس از دیگری به هدر رفت تا هفتمین باخت مهدی تارتار و تیمش به ثبت برسد. آنها در حال حاضر با ۱۷ امتیاز در رده نهم ایستاده‌اند.

نساجی نیز با ثبت چهارمین پیروزی به هفتمین هفته بدون باخت در لیگ برتر رسید. آنها با ۱۹ امتیاز به جایگاه هفتم رسیده‌اند و باید دید تا پایان هفته جایگاهشان چه تغییری خواهد کرد.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، رضا جعفری، ایوب کلانتری، کریم اسلامی، حامد شیری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، مسعود شجاعی، اکبر صادقی، مرتضی منصوری.

ترکیب ذوب آهن: حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، سیدمحمد قریشی، محمد سلطانی مهر، مسعود ابراهیم زاده، رضا خالقی‌فر، میلاد جهانی، آرمان قاسمی، سجاد جعفری، محمد خدابنده لو، سینا اسدبیگی.​​​​​

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.