۱۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲
کد خبر: 783144

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: در دیدار با مس رفسنجان دنبال این هستیم که با یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم.

مجیدی: دو بازیکن خارجی می‌گیریم

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد مجیدی در نشست خبری پیش از دیدار فردای تیمش مقابل مس رفسنجان گفت: بعد از بازی با آلومینیوم تمرینات بسیار خوبی داشتیم و جلسات خوبی با بازیکنان برگزار کردیم. با توجه به اینکه نمایش خوبی در دیدار قبلی نداشتیم، دنبال این هستیم فردا با یک بازی خوب، سه امتیاز را کسب کنیم.

وی درباره وضعیت وریا غفوری و اینکه آیا در شرایط بازی هست یا نه، عنوان کرد: بله، خوشبختانه او هفته گذشته با تیم تمرین کرده و شرایط بازی را دارد.

سرمربی استقلال درباره حذف این تیم و پرسپولیس از لیگ قهرمانان آسیا، گفت: اجازه بدهید فردا پس از بازی به صورت مفصل در این باره صحبت کنم. فردا بازی داریم، ترجیح می‌دهم صحبتی در این باره انجام ندهم و فردا در خدمت شما هستم.

مجیدی در خصوص اینکه استقلال در دو بازی لیگ در دقایق پایانی پیروزی را از دست داده و دلیل این اتفاق چیست، اظهار داشت: این مسئله چیزی نیست که فقط برای تیم ما رخ دهد. بزرگ‌ترین تیم‌های دنیا هم ممکن است در دقایق آخر امتیاز از دست بدهند. واقعیت این بود که در بازی گذشته خوب ظاهر نشدیم و فوتبال خوبی انجام ندادیم. یکسری بازیکنان خسته بودند و شرایط تیم‌مان طوری بود که نتوانستیم خوب ظاهر شویم.

وی افزود: با بازیکنان درباره هدفی که این فصل داشتیم صحبت کردیم و می‌خواستیم برخلاف سال‌های گذشته که استقلال در نیم‌فصل اول امتیازهای زیادی از دست می‌داد، در این نیم‌فصل امتیاز بگیریم و این یکی از هدف‌های ما بود. امیدوارم در نیم فصل دوم با بازیکنانی که جذب می‌کنیم شرایط بهتر شود. دو بازیکن خارجی می‌گیریم که یکی از آنها آسیایی است و امکان دارد دو بازیکن لیگ برتری هم به جمع ما اضافه شوند که بتوانیم شرایط‌مان را بهتر و طوری بازی کنیم که هواداران استقلال انتظار دارند.

مجیدی یادآور شد: با اینکه خیلی از بازی‌ها را بردیم، اما در جلسه فنی به بازیکنان گفتم ساختار باشگاه استقلال طوری است که هواداران انتظار بازی زیبا دارند. تفکرات من نزدیک به تفکر هواداران است و مسلماً در نیم فصل دوم شرایط را بهتر خواهیم کرد.

سرمربی استقلال درباره فشردگی مسابقات و اینکه در بازی قبلی رسول خطیبی هم به این مسئله اعتراض داشت، گفت: این مسئله برای همه تیم‌ها یکسان است و باید به برنامه‌ریزی سازمان لیگ احترام بگذاریم. همانطور که گفتم، در بازی قبلی بازیکنان من هم گفتند خستگی اجازه نداده کیفیت اصلی‌شان را نشان دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.