معاون پارلمانی رئیس جمهور گفت: پرداخت حقوق های نجومی ساماندهی می شود و سقفی برای این حقوق ها در نظر گرفته خواهد شد.

معاون رئیس جمهور: پرداخت حقوق های نجومی ساماندهی می شود

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد حسینی امشب در دیدار با جمعی از اساتید دانشگاه های استان خوزستان در دانشگاه امیر المومنین اهواز بیان کرد: این دولت شعار عدالت را داده است و باید این مهم انجام شود. 

وی گفت: مردم با شرایطی که در دولت قبل ایجاد شد ناامید  و ناراضی شدند که با دعوت علما و بزرگان و با هدف ایجاد تغییر،  مردم بنا به وظیفه دینی و ملی در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کردند.

حسینی اظهار داشت: سند تحول کشور آماده است و به زودی رونمایی خواهد شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور بیان کرد: مجلس این دوره انقلابی است و افراد دلسوزی به عنوان نمایندگان مردم در مجلس فعالیت دارند.

وی با اشاره به اینکه دغدغه مشترک دولت و مجلس حل مشکلات مردم است افزود: باید به فکر حل دغدغه مردم باشیم و  هیچگونه کم کاری در مسیر خدمت به مردم پذیرفتتی نیست.

حسینی با اشاره به اینکه دولت قبلی در شرایط خوبی به دولت فعلی واگذار نشد افزود: با وجود اینکه با مشکلات فراوانی مواجه هستیم اما در تلاش هستیم تا شرایط را برای مردم آسان تر کنیم. 

معاون پارلمانی رئیس جمهور اظهار داشت: در زمان پایانی دولت قبل ۱۴۰ لایحه تصویب و به دولت جدید واگذار شد که یکی از این لایحه ها بحث رتبه بندی معلمان است که بار مالی بالایی به دولت فعلی تحمیل کرده است.

وی اضافه کرد:  با وجود شرایط نامساعد اقتصادی، دولت این لایحه را قبول کرد و آن را اجرا خواهد کرد، اما اگر دولت قبل توانایی داشت زودتر این لایحه را تصویب و عملیاتی می کرد.

وی افزود: نظام جامع پرداختی در حال ساماندهی است و باید نوع استخدامی ها نظام مند شده و عدالت در پرداخت حقوق ها اجرا شود.

حسینی با اشاره به اینکه در فتنه ۸۸ رفتار و تفکر و عملکرد افراد بسیاری مشخص شد ادامه داد: در هشت سال گذشته یک رخوت و بی تحرکی و بی تدبیری و کاستی در خدمات رسانی به مردم و توقف مدیران در پشت میزهای آن ها رخ داد.

به گفته وی  اغلب این افراد که زمانی این رفتارها را توجیه می کردند الان طلبکار دولت جدید هستند  و می گویند چرا در مدت زمان کم همه مشکلات را حل نمی کنید.

وی با اشاره به بدهی های دولت قبل افزود: ماهانه بالغ بر ۱۰۰هزار میلیارد ریال باید بابت اوراقی که در دولت قبل انباشته شده بود و به بدهی دولت تبدیل شده بود پرداخت شود.

حسینی در ادامه با اشاره به جایگاه سردار سلیمانی در دنیا ادامه داد: شهید سلیمانی حتی خارج از مرزهای ایران دارای محبویت فراوان است و باید از این ظرفیت استفاده کرد.

وی افزود : شهید سلیمانی در زیر فشار دشمنان و آتش گلوله به درستی مدیریت کرد و مکتبی از خود به جای گذاشت که برای رسیدن به موفقیت و اهداف انقلاب باید از این مکتب پیروی کرد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: سردار سلیمانی در راه صیانت از کشور و دفاع از مظلومان شهید شد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور امروز پنجشنبه در سفر یک روزه خود به خوزستان در مراسم یادبود شهدای هویزه شرکت نمود.

وی همچنین با نماینده ولی فقیه در استان  دیدار  و از یک طرح درمانی در شهر مرزی بستان بازدید کرد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.