دیدار تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران با برتری ۳ بر ۲ آبی ها به پایان رسید.

استقلال فاتح نبرد پنالتی‌ها/صدرنشینی آبی‌ها ادامه دارد

به گزارش قدس آنلاین، از ساعت ۱۷ امروز (شنبه) در هفته چهاردهم لیگ فوتبال باشگاه‌های ایران، تیم‌های استقلال و مس رفسنجان در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند.

قضاوت این دیدار را «محمدحسین ترابیان» با کمک‌های «محمدرضا ابوالفضلی» و «آرمان اسعدی» برعهده داشت.

در روزی که پرسپولیس مقابل قعرنشین لیگ برتر متوقف شد، استقلال این شانس را داشت تا با غلبه بر مس رفسنجان فاصله‌اش را با رقیب سنتی در صدر جدول افزایش دهد.

شاگردان فرهاد مجیدی پس از تساوی در اراک که با انتقادات زیادی همراه شد به دنبال ارائه یک نمایش هجومی و زیبا بودند تا به انتقادات پایان دهند.

مس رفسنجان که بهترین خط حمله لیگ برتر را در اختیار دارد رودرروی بهترین خط دفاعی لیگ قرار گرفت، شاگردان محمد ربیعی در تهران نمی‌خواستند با دست خالی میدان را ترک کنند.

در دقیقه ۹: استقلال خیلی زود به گل رسید، پاس عالی زبیر نیک نفی به کوین یامگا رسید و این بازیکن در محوطه جریمه مس سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد. یامگا برخلاف حرکت نوشی صوفیانی توپ را به گل کرد تا در دومین هفته متوالی برای آبی‌پوشان تهرانی گل‌زنی کند.

در دقیقه ۱۰: شوت عالی گادوین منشا از فاصله ۳۰ متری با اختلاف ناچیزی به خارج رفت تا دروازه استقلال بسته بماند.

در دقیقه ۱۲: حرکت ترکیبی بازیکنان استقلال باعث شد تا توپ به امیر حسین حسین‌زاده برسد؛ او در حالی که با دروازه‌بان مس رفسنجان تک به تک شده بودبا بی دقتی به توپ ضربه زد تا استقلال از رسیدن به گل دوم محروم شود.

در دقیقه ۳۲: حرکت مجید علی یاری در محوطه جریمه استقلال با خطای محمد حسین مرادمند روبرو شد تا داور برای دومین بار در نیمه اول نقطه پنالتی را نشان دهد، گادوین منشا پشت توپ ایستاد و دروزاه سید حسین حسینی را گشود تا به تیم سابقش گل بزند.

در دقیقه ۶۰: استقلال باز هم از روی نقطه پنالتی به گل رسید، ارسال یامگا از جناح راست به رودی ژستد رسید و در حالی که او ضربه‌اش را به خارج زد توسط مدافع مس رفسنجان سرنگون شد تا داور نقطه پنالتی را نشان دهد، یامگا بر خلاف نوشی صوفیانی گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

دقیقه ۶۷: اشتباه محمد دانشگر باعث شد تا توپ در یک رفت و برگشت به گادوین منشا برسد و ضربه این بازیکن با واکنش عالی سید حسین حسینی مهار شد.

در دقیقه ۷۴: استقلال خیلی خوش شانس بود که دروازه‌اش بسته ماند، پاس دیدنی مهدی حسینی به مجید علیاری رسید و ضربه سر این بازیکن به تیر دروازه استقلال برخورد کرد تا مس موفق به زدن گل تساوی نشود.

دقیقه ۸۶: امین قاسمی‌نژاد از اشتباه مدافع مس رفسنجان نهایت استفاده را برد و با توپ ربایی به موقع با عبور از سنگربان مس، دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

در دقیقه ۹۰: اشتباهات مدافعان استقلال باعث شد تا توپ به محمدرضا سلیمانی اصل برسد و این بازیکن با ضربه ‌ای گل دوم مس رفسنجان را به ثمر برساند.

این دیدار در نهایت با برد استقلال و صدرنشینی این تیم پایان یافت.

ترکیب استقلال:

سیدحسین حسینی – سیاوش یزدانی – حسین مرادمند – محمد دانشگر – مهدی مهدی پور – زبیر نیک نفس (آرش رضاوند) – جعفر سلمانی(ابوالفضل جلالی– سبحان خاقانی(وریا غفوری) – کوین یامگا – امیرحسین حسین زاده(چشمی) – رودی ژستد(قاسمی‌نژاد)

ترکیب مس رفسنجان:

داود نوشی صوفیانی، مجید نصیری، فرشاد محمدی‌مهر(حسن جعفری)، عقیل کعبی، شاهین توکلی، سید مهدی حسینی، مهرداد رضایی(میثم تیموری)، مهدی ترکمان، محسن آذرباد، مجید علیاری و گادوین منشا(محمدرضا سلیمانی)

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.