کمیته انضباطی فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را به دلیل رفتار غیر ورزشی در دیدار مقابل لبنان یک جلسه محروم کرد؛ بدین ترتیب مرد کروات نمی‌تواند در جدال با عراق از محوطه فنی در کنار ملی‌پوشان باشد.

«اسکوچیچ» از همراهی ایران در دیدار با عراق محروم شد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتبال ایران باید طی روزهای هفتم و دوازدهم بهمن‌ماه سال ۱۴۰۰ در دور سوم و نهایی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به ترتیب رو در روی تیم‌های عراق و امارات قرار بگیرد.

کمیته انضباطی فیفا آرا انضباطی مرتبط با بازی‌های مرحله انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را منتشر کرد که در یکی از این احکام، دراگان اسکوچیچ به دلیل رفتار غیرورزشی در قبال حریف که در بازی با لبنان در تاریخ ۱۱ نوامبر ۲۰۲۱ (۲۰ آبان ماه) داشت، یک جلسه از همراهی تیم ملی محروم و مبلغ ۵هزار فرانک سوئیس هم جریمه نقدی شد.

بدین ترتیب اسکوچیچ مانند دیدار با سوریه در جدال با عراق نیز نمی‌تواند از کنار زمین تیم ملی را همراهی کند. او در بازی نخست ایران در دور سوم نیز به دلیل کرونایی شدن نتوانست کنار زمین حضور داشته باشد. حالا ماریو توت باید به عنوان دستیار اول سرمربی کروات تیم ملی وظیفه هدایت ملی‌پوشان را بر عهده بگیرد.

همچنین تیم ملی سوریه به دلیل عدم برقراری نظم و امنیت به بهترین شکل در دیدار با ایران ۵ هزار فرنک سوئیس جریمه شد. دیدار سوریه و ایران در کشور اردن برگزار شد و با برتری ۳  بر صفر شاگردان اسکوچیچ خاتمه پیدا کرد.

تیم ملی فوتبال ایران تا پایان هفته ششم رقابت‌های دور سوم انتخابی جام جهانی در قاره کهن و در گروه A با ۱۶ امتیاز صدرنشین است و می‌تواند در دیدار پیش رو مقابل عراق صعود خود به جام جهانی را قطعی کند.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.