رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مشهد گفت: افزایش سرقت علائم ترافیکی در جاده‌های این شهرستان موجب افزایش تصادفات و سوانح جاده‌ای شده است.

سرقت علائم ترافیکی، تصادفات جاده‌ای مشهد را افزایش داده است

به گزارش قدس آنلاین، حسین شیرمحمدیان اظهار داشت: بیشتر این سرقتها در حوالی پاسگاه پلیس راه محور مشهد- سرخس و آزادراه کنارگذر شمالی مشهد روی داده است.
وی گفت: این در حالی است که علائم ترافیکی جاده ای به صورت مرتب جایگزین می‌ شود، اما سرقت مکرر و شبانه علائم، توان نصب مجدد را از ما گرفته است و از نیروی انتظامی درخواست می کنیم که گشتهای خود را در این محورها، بویژه در ساعات شب، افزایش دهد.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای مشهد خاطرنشان کرد: بعضا ما سارقان علائم ترافیکی را می بینیم اما اجازه دستگیری و یا برخوردی نداریم و در صورت بروز اتفاقی در مواجهه با آنان، حتی باید پاسخگوی مراجع قضایی باشیم.
شیرمحمدیان گفت: علاوه بر پایه حفاظ های کنار جاده ای، که آهن شماره ۱۴ است، پایه های فلزی علائم جاده ای نیز از دیگر اقلام مورد دستبرد سارقان است که آن را با فرزهای شارژی برش داده و در قالب ضایعات آهن به قیمت کیلویی ۱۰ تا ۲۰ هزار تومان به فروش می رسانند.

وی طول راه های اصلی و فرعی شهرستان مشهد را ۲ هزار و ۲۰۰ کیلومتر عنوان کرد و گفت: ۸۰۰ کیلومتر از این میزان شامل آزادراه و بزرگراه های مهم و پرتردد و یا همان راه های شریانی است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.