کمتر کسی تصور می کرد استعفای اینستاگرامی مجید صدری واقعی باشد، بلکه از تحلیل‌های اولیه این‌گونه برداشت می‌شد که صدری برای گرفتن پوئن بیشتر این اتفاق را رقم زده تا حمید سجادی نام او را به عنوان مدیرعامل جدید پرسپولیس اعلام کند، اما وزارت ورزش و جوانان زیر بار این جنگ روانی آقای سرپرست نرفت و با تشکیل جلسه در سئول شمالی رضا درویش را به عنوان جانشین او انتخاب کرد.

انتخاب رضا درویش یکی از جنجالی‌ترین انتخاب‌های حمید سجادی در دوران تصدی‌گری‌اش در وزارت ورزش و جوانان بود، با این حال با وجود انتقادهای بسیار زیاد حمید سجادی دوست قدیمی خود و رفیق گرمابه و گلستان علی پروین را به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه پرسپولیس انتخاب کرد تا شاید با حضور او مشکلات مدیریتی سرخ‌ها مرتفع شود، اما واکنش‌ها به این انتخاب بسیار زیاد بود.

نخستین واکنش از سوی کارگزار باشگاه صورت گرفت. کارگزار که از خروج صدری مطمئن شده بود، بلافاصله واکنش سریع به این ماجرا را انتخاب کرد و با غیبت در کنفرانس خبری یحیی گل‌محمدی پیش از بازی با فجر شهیدسپاسی نشان داد مدیرعامل تازه وارد باید به فکر انتخاب کارگزار و اسپانسر جدید باشد.

در حالی که آن‌ها پیش از کناره گیری صدری وعده داده بودند صبح روز چهارشنبه از برنامه جدید اقتصادی خود رونمایی می‌کنند، اما تغییرات در این بین به کلی همه چیز را دگرگون ساخت تا هواداران پرسپولیس بیش از پیش نگران آینده تیم خود باشند.

با این حال خیلی‌ها منتظر واکنش یحیی گل‌محمدی نسبت به انتخاب درویش بودند، اما سرمربی پرسپولیس هیچ حرفی نزد تا درگیر حاشیه‌ای جدیدی نشود. البته سکوت گل‌محمدی به اعتقاد بسیاری از منتقدان به این دلیل بود که وی بیش از حد روی صدری سرمایه‌گذاری کرده بود و حمایت‌های پی‌درپی او از مدیرعامل باشگاه این نگرانی را برای وی به دنبال داشت که حالا با انتخاب مدیرعامل جدید ممکن است جایگاه او نیز با خطر مواجه شود، به ویژه اینکه مدیرعامل تازه وارد یکی از دوستان صمیمی علی دایی است و این اتفاق می‌توانند برای گل‌محمدی دردسرهای جدیدی را به دنبال داشته باشد.

در کنار این معادلات نارضایتی بازیکنان پرسپولیس از عدم تحقق وعده‌های صدری نیز در روز معارفه درویش حسابی خبرساز شد.

با این شرایط به نظر می‌رسد درویش و پرسپولیس روزهای بسیار سختی را پیش رو دارند هرچند که برخی اعتقاد دارند حمایت‌های پنهان وزارت ورزش باعث خواهد شد او با توپ پر وارد میدان شود.برهمین اساس رضا درویش به همراه اعضای هیئت مدیره دیشب با حضور در محل اردوی پرسپولیس به دیدار گل محمدی و شاگردانش رفته و ضمن برگزاری مراسم معارفه، با اعضای کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس ملاقات کردند.یحیی گل محمدی با بیان مشکلات ریز و درشت تیم از درویش خواست برای حل این مشکلات فکری بیندیشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.