استاندار خراسان رضوی گفت: نیاز است که از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه معادن بیشتر استفاده شود.

 تاکید استاندار خراسان رضوی بر استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در معادن

به  گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی در دیدار با وجیه الله جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو) اظهار کرد: استقرار یک مجموعه مدیریت واحد در معادن سنگ آهن خواف بسیار اهمیت دارد و می‌تواند زمینه ساز تسهیل اقدامات شود.

وی افزود: در کنار فعال سازی ظرفیت بخش خصوصی در معادن، دستگاه حکومتی هم زمینه سازی و مراقبت می‌کند. لذا نیاز است که از ظرفیت‌های بخش خصوصی در حوزه معادن بیشتر استفاده شود.

نظری در ادامه گفت: تحت عنوان مدیریت واحد در جغرافیای منطقه معادن سنگان خواف می‌توان نیازهای زیرساختی را وسعت بخشید و با تعریف پروژه‌های مکمل، برای تولید برق، آب و حتی مسکن نقش آفرینی کرد.

وجیه الله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو نیز در این دیدار با اشاره به ظرفیت‌های برجسته استان خراسان رضوی و معادن سنگ آهن خواف، اظهار کرد: معادن سنگان خواف ظرفیتی دارد که با یک مدیریت واحد توسعه بهتری پیدا خواهد کرد. لذا بنا شد طرح جامعی از نظر استقرار، مواد اولیه و زیر ساخت برای این منطقه تهیه و برای تصویب به استان ارائه شود.

وی افزود: واحدهای مستقر در این منطقه ظرفیت‌های خوبی دارند که می‌توان در قالب آن‌ها برای اجرای مسوولیت‌های اجتماعی به واسطه همان مجموعه‌ها برنامه ریزی کرد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.