فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا به مناسبت سالروز وفات حضرت‌ام‌البنین (سلام‌الله علیها) و روز تکریم مادران و همسران شهدا پیامی را صادر کرد.

پیام سرتیپ آذریان به مناسبت روز تکریم مادران و همسران شهدا

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش، متن پیام امیر سرتیپ رضا آذریان به این شرح است: 

سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها)، بزرگداشت بانویی است که نماد ایثار و مقاومت بوده و با صبر و فداکاری در راه حفظ ارزش‌های اسلامی چهره‌ای ماندگار در تاریخ برای پاسداشت مادران و همسران شهدا است.

 این روز برای حفظ فرهنگ ایثار و شهادت اهمیت ویژه‌ای دارد و لازم است، مادران  و همسران شهیدی که با صبر و فداکاری خود زمینه ساز اقتدار و سربلندی این کشور شدند معرفی و تکریم شوند.

مادران و همسران شهیدی که با تاسی از حضرت ام‌البنین(سلام‌الله علیها) جلوه های ایثار و استقامت را در شهادت عزیزان خود در تاریخ ماندگار کردند.

فرصت را مغتنم می‌شمارم در سالروز وفات حضرت ام‌البنین (سلام‌الله علیها) و ضمن تکریم مقام مادران عزیز و همسران گرامی شهدای گران‌قدر و گرامیداشت شأن و منزلت آنان، از پروردگار متعال سلامت، سربلندی و توفیق بانوان را مسألت می‌نمایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.