۲۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
کد خبر: 784252

رئیس جدید سازمان صمت خراسان رضوی منصوب شد.

تغییر در  سازمان صمت خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین،شهاب جنابی در مراسم تودیع و معارفه سرپرست و رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: وزارتخانه در دوره جدید مدیریتی خود برنامه ای در پنج سطح را تعریف و به مجلس شورای اسلامی ارایه کرد که بخش اول آن مربوط به برنامه های کوتاه مدت یا فوریت دار است.

وی اضافه کرد: بخش دوم این برنامه به پروژه های تحولی شامل ۱۰۶ پروژه مربوط می شود که ماهیت این پروژه ها به گونه ای است که کار ویژه ای از یک نقطه شروع و به یک نقطه ختم می شود و ابتدا و انتهای کار کاملا مشخص و هدفدار است.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: بخش سوم این برنامه مربوط به طرح آمایش صنعت و معدن و تجارت برای هر استان از جمله خراسان رضوی است که در این طرح تکلیف استانها در سه حوزه صنعت، معدن و تجارت مبتنی بر ظرفیتهای موجود و همکاری ذینفعان اصلی که مهمترین آنها بخش خصوصی و فعالان اقتصادی است مشخص می شود.

جنابی افزود: برنامه آمایش صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی با مشارکت و همفکری دست اندرکاران مختلف در حال تدوین بوده و تا پایان سال نهایی می شود.

وی با اشاره به بخشی از بیانیه گام دوم انقلاب رهبری گفت: براساس این بیانیه درست است که چالشهای مختلف در کشور وجود دارد اما در کنار آن فرصتهای زیادی نیز وجود دارد که باید از آنها استفاده کرد، از سوی دیگر طبق تاکید وزیر صنعت دغدغه فعالان اقتصادی در همه حوزه ها باید دغدغه مسوولان سازمانهای این مجموعه باشد.

مدیرکل حوزه وزارتی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: اهمیت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی بر هیچ کس پوشیده نیست زیرا بخشهای صنعت، معدن و تجارت استان ظرفیتهای بی شماری دارد که در کل کشور زبانزد است و از این جهت مدیر جدید سازمان می تواند در به فعلیت رساندن این ظرفیتها نقش مهمی ایفا کند.

رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست گفت: حمایت از تولید کالا، تولید خدمات، معدن، صادرات، تامین مواد اولیه و استفاده از این ظرفیت در استان مهمترین وظایف سازمان صنعت، معدن و تجارت است که در این راستا باید موانع را از جلوی پای سرمایه گذاران برداشت و نسبت به جذب سرمایه گذاران اهتمام ورزید.

امیررضا رجبی افزود: تلاش خواهم کرد ارتباط مستقیم و مستمری با دستگاههای اجرایی همکار و تشکلهای خصوصی در بخشهای مختلف داشته باشم.

سرپرست سابق سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی نیز در این نشست به دشواریها و مشکلات هشت ماه مسوولیت خود در این سازمان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه با همت همکاران در این سازمان و دستگاه های اجرایی همکار، کشتی سازمان صنعت از توفان ماه های گذشته به خوبی عبور کرد.

جواد خزاعی افزود: هرچند در این مدت گاه توبیخ سازمانهای نظارتی را در برخی مسائل دریافت کردم اما تلاش نمودم طبق شعار سال، از تولید حمایت کرده و موانع را از مسیر تلاش فعالان اقتصادی بردارم.

امیر رضا رجبی با حکم وزیر صنعت، معدن و تجارت به عنوان رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی معرفی شد وی پیش از این به عنوان معاون امور شرکتهای بنیاد بهره وری موقوفات آستان قدس رضوی فعالیت داشته است.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.