بازیگر «پدر سالار» و «شب دهم» گفت: خطری که سریال‌های تلویزیونی را تهدید می‌کند این است که نویسنده‌ بعضی اوقات شب متن را می‌نویسد و صبح آن را به دست بازیگر می‌رساند و این ماجرا بسیار خطرناک است.

سریالی که شب متن آن نوشته و صبح به دست بازیگر می‌رسد خطرناک است

به گزارش قدس آنلاین، محمود پاک‌نیت که در حال حاضر در سریال مناسبتی تب و تاب به نویسندگی و کارگردانی داریوش مختاری برای عید مشغول کار است و سریال نوار زرد از او در تلویزیون پخش می‌شود، در گفت‌وگو با خبرنگار تلویزیونی ایرنا بزرگترین ضعف سریال‌های تلویزیونی را نبود متن و نویسنده خوب دانست و گفت: ما نویسنده های بسیار خوبی داریم اما متاسفانه چون حمایت نمی‌شوند، خانه‌نشین شده‌اند.

وی افزود: مشکل دیگر این است که تلویزیون ما وقتی برای ایام ویژه ای مثل عید، دهه فجر، محرم یا رمضان کار می‌کند متاسفانه انقدر همه چیز را عجله‌ای انجام می‌دهد که بعضی اوقات نویسنده شب متن را می‌نویسد و صبح آن را به دست بازیگر می‌رساند و این خیلی خطرناک است.

پاک نیت ادامه داد: اعتقادم بر این است که یک متن باید با خیال راحت توسط نویسنده نوشته شود، صاحب نظران آن را بخوانند و نظر بدهند، نویسنده تصحیح کند و سپس در اختیار یک کارگردان قرار بگیرد تا بتواند با خیال راحت و فراغ بال بازیگران و عوامل خود را انتخاب کند چون اوست که در راس کار قرار دارد. ولی متاسفانه آنقدر همه چیز سریع انجام می‌شود که هیچکدام آنطور که باید و شاید نمی توانند کارشان را درست انجام بدهند و متاسفانه به دلیل فشاری که وجود دارد کار نویسنده‌ها گاها آنقدر بی کیفیت است که حتی ارزش ندارد مخاطب وقتش را برای تماشای آن بگذارد.

این بازیگر که جشن سربرون و گیلدخت را در صف پخش دارد، درباره سختی‌های کار در دوران کرونا گفت: کرونا خیلی از عزیزان ما را که از هنرمندان خوب کشورمان بودند گرفت. متاسفانه گروه بازیگر چون از صبح که سرکار حاضر می‌شود باید گریم داشته باشد و نمی‌تواند ماسک بزند بیشتر در معرض خطر است. عزیزانی که پشت دوربین هستند ماسک می‌زنند و امنیت بیشتری دارند. در تمام مدت کرونا متاسفانه کار کردم و خداروشکر اتفاقی نیفتاد ولی خیلی وحشتناک بود چون همه با دلهره کار می کردند، هیچکس سر صحنه راحت نبود چون همه وحشت داشتند که مبادا خودشان ناقل باشند یا از کسی کرونا بگیرند و این بسیار وحشتناک است که همیشه دلهره و استرس سر صحنه وجود داشته باشد.

پاک‌نیت از مردمی که زمان خود را برای تماشای سریال‌های تلویزیونی می‌گذارند، قدردانی کرد و گفت: امیدوارم کسانی که دست اندرکار هستند قدر این مردم عزیز را بدانند و سعی کنند کار خوب بسازند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.