مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، روزنامه قدس را از رسانه های مطالبه گر خواند و گفت: قطعا از رسانه های منتقد و منصف حمایت می کنیم.

رسانه ها باید حمایت شوند

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، رضا ثقتی در دیدار با رضا زحمتکش قائم مقام، حامد نادری معاون اقتصادی، حسن باغبان مدیر سازمان شهرستانهای موسسه فرهنگی قدس و حسن شکری سرپرست روزنامه قدس در گیلان با اعلام اینکه در حوزه فرهنگ با همه رسانه ها بالخصوص روزنامه قدس رفاقت داریم؛ اظهار کرد: ما از انتقاد رسانه ها خوشحال شده  و روزنامه ای که راهکار بدهد و مطالبه گر باشد استقبال می کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، گیلان را مهد اصلاح طلبان دانست و گفت: تلاش می کنیم تا در جهت حل مشکلات مردم قدم خیر بگذاریم.
ثقتی ادامه داد: آراء  مردم گیلان در انتخابات ۱۴۰۰ نشان داد که امید وافری به دولت داشته و در انتظار اتفاقات خوبی در کشور هستند.
ثقتی  به برگزاری کنسرت ها ی سنتی در گیلان اشاره کرد و گفت: برگزاری کنسرت های سنتی با نرخ بلیط های بالا، همیشه با استقبال مردم مورد توجه بوده و کنسرت پاپ هم برگزار می شود.
وی با توجه به تقویت ارتباطات با رسانه  های  مکتوب عنوان کرد: از روزنامه ها ی مکتوب حمایت چشمگیری خواهد شد و در بحث آگهی ها سعی میکنیم کمک خوبی برای رسانه ها باشیم.


 

تامین کاغذ، دغدغه اصلی رسانه هاست

در ادامه زحمتکش قائم مقام موسسه فرهنگی قدس یکی از دغدغه های اصلی این روزهای رسانه های مکتوب را کمبود و گرانی کاغذ عنوان کرد و گفت: تامین کاغذ نگرانی عمده روزنامه هاست و وزارت ارشاد باید چاره ای بیندیشد.
وی در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان راه های تامین کاغذ را بررسی و خواستار حمایت از رسانه های تاثیرگذار شد.
قائم مقام موسسه فرهنگی قدس با اشاره به اینکه روزنامه قدس ۲۶ سال در گستره ملی فعالیت دارد، اظهار کرد: رسانه های مکتوب در حال حاضر تنها مشکلاتشان دغدغه نبود کاغذ و گرانی آن است و رسالت یک روزنامه در اصل باید خبر و اطلاع رسانی صحیح و بی دغدغه باشد.
زحمتکش رویکرد روزنامه قدس را توجه به مطالبات مردمی و رفع مشکلات و تنگناها با نگاه نقد منصفانه اعلام و خواستار حمایت بیشتر مدیران از رسانه ها شد.

مطالبه گری حقوق رسانه ای در الویت ماست

همچنین حسن شکری سرپرست روزنامه قدس در گیلان با تاکید بر مطالبه گری روزنامه ها از ادارات در بحث آگهی ها اشاره کرد و افزود: در بحث آگهی های غیر ارشادی بسیار مشکل داریم و عدم یکپارچگی تعرفه ها برای نشریات معظلی است که سالها با آن دست و پنجه نرم می کنیم و باید یک گام اساسی توسط مدیران در جهت رفع مشکل برداشته شود.
وی ادامه داد: مشکلات تعرفه های ناموزون و عدم یکپارچگی برخی از ادارات در حوزه آگهی بدلیل توافق با نرخ تعرفه های آگهی این معظل را صد چندان کرده و برخی رسانه ها را از عرصه دریافت آگهی دور و برخی دیگر را نزدیک کرده و این منصفانه نیست.
شکری، اهمیت مطبوعات در استان را مورد توجه دانست و گفت: روزنامه قدس همیشه در سطح ملی و استانی تاثیر گذار یوده و خانه مطبوعات گیلان، جشنواره مطبوعاتی را در الویت کارهایش قرار داده است.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.