استاندار خراسان رضوی گفت: برگزاری کلاس‌ها و آزمون‌های مراکز آموزشی به شکل حضوری، یک تصمیم قطعی است.

 فعالیت حضوری مراکز آموزشی یک تصمیم قطعی است

به گزارش قدس انلاین و به نقل از   استانداری خراسان رضوی ، یعقوبعلی نظری عصر سه‌شنبه در نشست هماهنگی نحوه فعالیت مراکز آموزشی استان خراسان رضوی افزود: برگزاری حضوری مراکز آموزشی از خسارت راهبردی جلوگیری می‌کند و این موضوع به عنوان یک تصمیم ملی باید دنبال شود.

وی ادامه داد:فلسفه برگزاری کلاس‌های درس به صورت غیرحضوری تنها به دلیل شیوع ویروس کرونا بود و اکنون با توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و واکسیناسیون گسترده در مدارس، دانشگاه‌ها، مراکز و مجموعه‌های آموزشی باید فعالیتهای آموزشی به شکل حضوری برگزار شود.

استاندار خراسان رضوی گفت: این موضوع به عنوان یک تصمیم ملی باید دنبال شود و هدف از برگزاری این جلسه هم تاکید بر این تصمیم ملی و هماهنگی‌ها بود و  وظیفه داریم این امر را منعکس کنیم.

نظری افزود:سیاست ما در ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا این است که از اعمال محدودیت کلی عبور کنیم از این رو همه دانشگاه‌های استان خراسان رضوی نیز برای بهتر برگزار شدن حضوری کلاس‌ها و آزمون‌های امتحانی، جلسات تخصصی ویژه پروتکل‌های بهداشتی را برگزار و میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی را مورد ارزیابی قرار دهند.

هم اکنون خراسان رضوی دارای بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش آموز است که حدود ۹ درصد جمعیت دانش آموزی کشور را شامل می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.