نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران گفت: واگذاری مدیریت خودروسازی به بخش خصوصی به نفع این صنعت تمام شده و قطعا عملکرد آنها بهتر از مدیران دولتی خواهد بود.

خصوصی‌سازی مدیریت خودروسازی به نفع این صنعت است

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن حسینی روز دوشنبه در نشست تودیع و معارفه سرپرست و رییس جدید سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: ۴۲ سال است که صنعت خودرو در کشور توسط مدیران دولتی مدیریت می شود اما این صنعت نتوانسته آنچنان که باید موفق باشد.

وی بیان کرد: هر جا که فعالان اقتصادی بخش خصوصی مدیریت دیگر حوزه های صنعتی مانند کاشی و سرامیک، چینی بهداشتی، شیرآلات ساختمانی، فولاد و غیره را برعهده گرفته اند، افتخار آفریده اند.

وی با تاکید بر اینکه لازم است دولت بخش خصوصی را جدی بگیرد، افزود: اکنون فعالان اقتصادی و تشکل‌های بخش خصوصی بلاتکلیف هستند و نمی دانند جایگاه آنان در تصمیمات دولتی کجا است.

رییس خانه صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: لازم است دولت از بخش خصوصی حمایت کند، البته ما معتقدیم که حمایت های غیرمنطقی از بخش خصوصی نیز موجب لغزش این می شود اما از بخش خصوصی که سالم کار می کند و دلش برای کشور می تپد، باید حمایت کرد.

حسینی با انتقاد از چالش های ایجاد شده در حوزه اقتصادی افزود: مشکلی اصلی حوزه صنعت و معدن استان، نقص زیرساختها است، اگر سرمایه گذاری قصد کار در این استان را داشته باشد، زیرساختهای زمین، برق و آب برای راه اندازی یک خط تولیدی فراهم نیست لذا مسوولان استان باید برای رفع کمبود زیرساختها در این زمینه تدبیری بیندیشند.

وی بیان کرد: تشکل های بخش خصوصی خراسان رضوی بسیار توانمند هستند و از توانمندی ها و نقطه نظرات آنان برای حل بسیاری از مشکلات اقتصادی استان بهره گرفت.

نایب رییس خانه صنعت، معدن و تجارت ایران اظهار امیدواری کرد که مدیران دولتی به ویژه در حوزه اقتصادی، اقدامات ماندگاری انجام داده و بیش از کار به مردم عشق بورزند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.