دروازه‌بان تیم ملی هندبال ایران گفت: خوشحالی ما پس از راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان وصف ناشدنی است و همه برای کسب این پیروزی هم‌قسم شده بودیم.

سیاوشی: حسی که داریم، وصف شدنی نیست/ کویتی‌ها خوش شانس بودند

به گزارش  قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، محمد سیاوشی پس از کسب پیروزی تیم ملی هندبال ایران مقابل کویت و راهیابی به مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: واقعا بازی خوبی بود و با خوش‌شانسی کویتی‌ها همراه بود، چون توپ‌های آنها پس از برخورد با سر و دست بازیکنان ما وارد دروازه ما می‌شد و حتی بیرون نمی‌رفت!

وی افزود: کویتی‌ها خیلی خوش‌شانس بودند اما خدا را شکر در لحظه‌ آخر بازی  توانستیم پیروز بشویم و مزد زحمات‌مان را گرفتیم. همه‌ از تهِ دل خوشحالیم و حس ما وصف‌ شدنی نیست. بالاخره اتفاقی که باید رخ می‌داد، اتفاق افتاد. قبل از اعزام هم همه یکدل و هم‌قسم شدیم که باید بشود و شد.

دروازه‌بان تیم ملی ایران با اشاره به تلاش‌های دیگر ملی‌پوشان خاطرنشان کرد: خدا را شاکرم، بچه‌ها واقعا از جان و دل زحمت کشیدند. دعاهای خیر بسیاری از هموطنان‌مان هم پشت‌سر ما بود، حتی از کسانی هم که پشت‌ ما نبودند هم تشکر می‌کنم چون باعث شدند غیرت‌مان جریحه‌دار شود و این اتفاق قشنگ بیفتد.

سیاوشی در پایان گفت: مطمئنم که دعای مردم و کمک‌های افراد زیادی در این پیروزی نقش داشت و باید به‌طور جدی از همه آنها تشکر کنیم. افراد حاضر در بخش‌های مختلف فدراسیون برای ما زحمت کشیدند و این جواب زحمت‌های آنها بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.