مشاور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت: چنانچه اماراتی‌ها دست از تجاوز علیه یمن نکشند باید منتظر حملات بزرگتری از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی باشند.

مقام یمنی: امارات دست از تجاوز نکشد باید منتظر حملات بزرگتری باشد

به گزارش قدس آنلاین، «حمید عبدالقادر» مشاور نخست وزیر دولت نجات ملی یمن سخنانی را در خصوص تداوم تجاوزگری امارات در خاک این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این مقام یمنی عنوان کرد: چنانچه اماراتی‌ها دست از تجاوز علیه یمن نکشند باید منتظر حملات بزرگ‌تری از سوی ارتش و کمیته‌های مردمی باشند. خون یمنی‌ها بی ارزش نیست که اماراتی‌ها و سعودی‌ها آن را پایمال کنند و تاوان ندهند.

وی در ادامه اظهاراتش تصریح کرد: در صورتی که امارات تجاوز خود علیه یمن را متوقف نکند، حملات بیشتری به آن انجام خواهد شد. امارات امروز پروژه آمریکایی- صهیونیستی را در منطقه پیاده سازی می‌کند.

پیشتر «هشام شرف» وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن در سخنانی تأکید کرد: باوجود اینکه برخی کشورها عملیات «طوفان یمن ۲» را محکوم کردند؛ اما باید گفت که جهان فهمیده است پاسخ ما به متجاوزان، مشروع است.

وزیر خارجه دولت نجات ملی یمن یادآور شد: کشورهایی که عملیات «طوفان یمن ۲» را محکوم کردند منافعشان با منافع متجاوزان مرتبط است. ملت یمن هیچ ارزشی برای این محکومیت‌ها قائل نبوده و نیست.

وی در ادامه اظهاراتش یادآور شد: چنانچه متجاوزان به دنبال متوقف شدن حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به کشورهای خود هستند باید در ابتدا تجاوز خود را متوقف سازند و به صلح روی آورند.

این مقام یمنی در خصوص درخواستهای برخی از ایالات متحده آمریکا برای درج نام انصارالله در لیست گروه‌های تروریستی نیز تصریح کرد: تروریست کسی است که از هفت سال گذشته تا امروز مردم یمن را محاصره کرده و آنها را به قتل می‌رساند.‌

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.