خداداد عزیزی نقش اول سخت‌ترین صعود ما به جام جهانی بود.

خوشحالم تیم ملی دیگر مردم را زجر نمی‌دهد

او درباره اینکه سخت ترین صعود بیشتر می‌چسبد یا سریع‌ترین صعود؟ می‌گوید: صعود همیشه می‌چسبد و مهم است. سخت‌ترین صعود شیرین‌تر است و سریع‌ترین صعود پرغرورتر. من آدمی هستم که هیچ چیز را راحت و بدون زحمت و سریع بدست نیاورده‌ام. از کودکی برای همه چیز تا آخرین لحظه جنگیده‌ام و آن را بدست آورده ام. عادت کرده‌ام به شیرینی سختی‌ها. خیلی با حال و هوای زود صعود کردن و زود رسیدن آشنا نیستم، اما الان خوشحالم که تیم ملی دیگر مردم را برای رسیدن به جام جهانی زجر نمی‌دهد. خوشحالم که بدون دغدغه و فشار عصبی راهی قطر می‌شویم.

وی در تمجید از عملکرد اسکوچیچ گفت: این صعود را ما مدیون این مربی بی نام و نشان هستیم. خودم واقعاً پیش بینی این نتایج را با اسکوچیچ نداشتم. او خرابه ویلموتس را با همه فشارهایی که رویش بود خوب سرو سامان داد و صبورانه توانست اعتماد بازیکنان را جلب کند و با نتایج خوب اقبال عمومی را هم با خودش همراه کرد.عزیزی در مورد حفظ این مربی کروات هم گفت: در این مدت به اندازه کافی دلال‌ها فدراسیون را با نام‌های بزرگ و اشباع شده تیغ زده‌اند. از مرام و معرفت دور است که اسکوچیچ را برکنار کنیم. او با دستمزدی خیلی کمتر از ویلموتس و کی‌روش نتایج بهتری از آن‌ها برایمان کسب کرد. باید او را برای دور بعد هم حفظ کنیم. الان هم که فدراسیون با این همه بدهی دیگر توان آوردن مربی بزرگ‌تر و گران را ندارد. بازیکنان تیم ملی هم با اسکوچیچ هماهنگ شده و حیف است که این هماهنگی و احترام از بین برود و دوباره برگردیم سرخط . اسکوچیچ هم مربی بسیاری با انگیزه‌ای است که در این اتفاق می‌تواند نقش پررنگی داشته باشد. او تشنه دیده شدن در جهان فوتبال است.

خداداد از پیش‌بینی‌اش در مورد بازی با عراق را هم این‌طور می‌گوید: «با توجه به اتفاقاتی که برای آزمون و طارمی و چند بازیکن دیگر مثل نوراللهی وحاج صفی افتاد، باید حواسمان جمع باشد که غافل‌گیر نشویم. این بازی با توجه به جو مثبتی که برایش راه افتاد، می‌تواند خطرناک باشد. نباید بازیکنان با خیال آسوده به دیدار عراق بروند. آن‌ها در کمین ضربه زدن به ما هستند.امیدوارم با حضور تماشاگران در آزادی اتفاقات به یادماندنی برای تیم ملی بیفتد».

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.