۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 785389

نگاهی به وضعیت فروش آنلاین بلیت‌های چهلمین جشنواره فیلم فجر نشان می‌دهد برخلاف نظر هیئت انتخاب این دوره که توجه جدی به فیلم‌اولی‌ها داشتند، آثار کارگردان‌های ناشناخته از سوی مخاطبان سینما با استقبال همراه نبوده است.

اعتماد مردم به کارگردان‌های قدیمی

فیلم «مرد بازنده» ساخته محمدحسین مهدویان در رقابتی بدون رقیبی قدر، گوی سبقت را در فروش بلیت‌ ربود و در دقایق اولیه تمام صندلی‌های ۶ سالنی که تا روز آخر جشنواره به این فیلم اختصاص یافته بود، پر شد. البته سریال «زخم‌ کاری» با بازی جواد عزتی و استفاده مهدویان از این برگ برنده در فیلم جدیدش، در میزان استقبال از «مرد بازنده» بی‌تأثیر نبوده است. ظرفیت صندلی‌های فیلم «خائن‌کشی» ساخته مسعود کیمیایی هم که ۶ سالن سینمایی را برای اکران در اختیار داشت با نقش‌آفرینی چهره‌هایی همچون مهران مدیری، فرهاد آئیش و پانته‌آ بهرام در ساعات اولیه تمام شد. آثار کارگردان‌های دیگری مانند رضا میرکریمی با «نگهبان شب» و بهروز شعیبی با فیلم «بدون قرار قبلی» هم در فروش آنلاین بلیت‌ها مورد توجه قرار گرفت. «

ملاقات خصوصی» ساخته امید شمس هم با اینکه جزو آثار فیلم‌اولی بود اما به دلیل وجود بازیگرانی چون هوتن شکیبا و پریناز ایزدیار جزو آثار پرفروش جشنواره امسال بود که ظرفیت صندلی‌هایش در ساعت‌های اولیه تکمیل شد. باید منتظر اکران آثار فیلم‌اولی‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر ماند و دید آیا مانند دوره‌های گذشته جشنواره فجر، کارگردانی تازه‌کار با فیلم اولش شگفتی‌ساز دوره چهلم می‌شود یا میدان رقابت در دست باتجربه‌ها باقی می‌ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.