شماری از مردم یمن به منظور محکومیت تجاوزات ائتلاف سعودی علیه این کشور، در برابر دفتر سازمان ملل متحد در استان «الحدیده» تجمع کردند.

مردم یمن در مقابل دفتر سازمان ملل در «الحدیده» تجمع کردند

به گزارش قدس آنلاین، شماری از مردم یمن در برابر دفتر سازمان ملل متحد در استان «الحدیده» تجمع کردند. تجمع کنندگان با سر دادن شعارهایی تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن را به شدت محکوم کردند.

بر اساس این گزارش، شرکت کنندگان در تجمع مذکور همچنین توقف هرچه سریع‌تر تجاوزات ائتلاف سعودی علیه یمن را خواستار شدند. تجمع کنندگان حمایت ایالات متحده آمریکا از متجاوزان را نیز به شدت محکوم کردند.

شرکت کنندگان در تجمع ضد سعودی در الحدیده همچنین عملیات‌های «طوفان یمن ۱ و ۲» که توسط ارتش و کمیته‌های مردمی اجرا شد را ستودند و خواستار تداوم حملات به عمق خاک عربستان و امارت شدند.

چند روز پیش نیز نصر الشمری، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء عراق بار دیگر به حوادث یمن و تجاوزگری امارات و سعودی در این کشور واکنش نشان داد.

سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نجباء تأکید کرد: رخدادهای یمن به منزله جنایت علیه انسانیت بوده و یک کشتار جمعی محسوب می‌شود. این حق طبیعی و مشروع ملت و نیروهای مسلح یمن است تا به دفاع از خود پرداخته و پاسخ تجاوز به مردم بیگناه خود توسط کشورهای متجاوز را بدهد.

این شخصیت عراقی با تاکید بر حق دفاع توسط ارتش و کمیته‌های مردمی از ملت و خاک یمن، یادآور شد: از سران جامعه بین‌المللی می‌خواهیم تا در صورت باقی ماندن چیزی از وجدان و انسانیت‌شان به آن رجوع کنند.‌

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.