معاون سیاسی و امنیتی قوه قضائیه در سفر به تربت جام گفت: دستگاه قضایی در این شهرستان محروم است، ساختمان دادگستری تربت‌جام درشان دستگاه قضا نیست و با ارزیابی دقیق، مشکلات به قوه قضائیه گزارش می‌شود.

 دستگاه قضایی تربت جام محروم است/مشکلات فاقدین شناسنامه با همراهی شورای تأمین استان برطرف می شود

به گزارش قدس آنلاین، ناصر سراج با اشاره به ارزیابی مجموعه دستگاه قضایی این شهرستان گفت: تصور نمی‌کردم دستگاه قضایی این شهرستان این‌قدر محروم باشد. ساختمان دادگستری تربت‌جام درشان دستگاه قضا نیست. با ارزیابی انجام‌گرفته مشکلات دقیق به قوه قضائیه گزارش می‌شود تا در ارتباط با ساختمان و تجهیزات اقدامات لازم انجام بگیرد.

وی با اشاره به تاکید رئیس قوه قضائیه مبنی بر ارتباط مستمر با مردم و ضرورت سفرهای استانی برای رسیدگی به مشکلات قضایی استانها افزود: سعی بر این است که اکتفا به یک سفر نشود و مشکلات حتی‌الامکان با توجه به وضعیت اوضاع‌واحوال کشور برطرف شود.

سراج همچنین درباره وضعیت افراد فاقد شناسنامه خاطرنشان کرد: برای رفع مشکلات فاقدین شناسنامه با همراهی شورای تأمین استان اقدام خواهد شد.

وی به مشکلات مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی ناشی از آن نیز اشاره کرد و گفت: مسئله مواد مخدر متأسفانه درهمه جای کشور وجود دارد و برای رفع آسیب‌های این حوزه با همکاری همه قوا برنامه‌ریزی‌شده تا این مشکل برطرف شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.