رئیس پلیس آگاهی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به تجهیز پلیس به ابزار نوین، گفت: این مقوله دو نتیجه دارد نخست اینکه مردم احساس امنیت خواهند کرد و دوم شرایط برای مجرمان ناامن شده است.

 کشف سریع جرایم با هوشمندسازی پلیس آگاهی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار سرتیپ" محمد قنبری" در حاشیه سفر به استان خراسان رضوی با بیان این که امروز پلیس بیش از هر زمان دیگر از تجهیزات نوین در کشف جرم استفاده می‌کند، بیان داشت: ما روز به روز دامنه این اقدامات نوین را در کشف جرم گسترش می‌دهیم که به کیفیت کشف کمک می‌کند.

وی با بیان این که استفاده از ابزار نوین همچنین، زمان رسیدگی به جرایم را نیز کاهش می‌دهد، افزود: این موضوع نوید خوبی برای مردم است چرا که احساس امنیت در آن‌ها افزایش خواهد یافت.

سردار محمد قنبری با اشاره به این که کنترل هوشمند مجرمان یکی از اقدامات مناسبی است که انجام شده است، گفت: استفاده از امکانات و ابزار نوین در حوزه مبارزه با جرم سبب شده تا مجرمان احساس ناامنی کنند به عبارت دیگر هر زمان این احساس را دارند که دست توانمند پلیس بر روی سرشان خواهد بود.
این مقام ارشد انتظامی با اشاره به کشف ۹۰ درصدی جرایم خشن و جنایی اظهار داشت: ۸۶ درصد قتل ها و ۹۰ درصد سرقت های مسلحانه در فاصله کوتاهی توسط همکاران من در پلیس آگاهی کشف می شود.
سردار قنبری با هوشمندسازی پلیس دلایل و مدارک اطلاعاتی را در محل وقوع جرم کشف می کنیم، تصریح کرد: پلیس آگاهی استان خراسان رضوی دو خصیصه مهم دارد یکی سرعت در کشف، مخصوصا در جرایم مهم و یکی دقت و کشف کامل در مجموع جرایم که بیش از ۷۶  درصد جرایم اتفاق افتاده در استان خراسان رضوی در ده ماهه اول سال که نشان از دقت و هوشمندی پلیس آگاهی این استان است.
رئیس پلیس آگاهی فرماندهی کل انتظامی کشور  با اشاره به این که رضایت مندی مردم از پلیس آگاهی استان خراسان رضوی قابل تقدیر است، خاطرنشان کرد: از همه همکارانم در پلیس آگاهی تشکر می کنم و امیدوارم بتوانیم مثل همیشه در انجام مطلوب ماموریت ها موفق عمل کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.