وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: یکهزار میلیارد تومان برای توسعه بیمارستانهای فرسوده رشت از جمله پورسینا، شفا و رازی پیش‌بینی شده است.

وزیر بهداشت: توسعه بیمارستان‌های فرسوده گیلان یکهزار میلیارد تومان اعتبار خواهند گرفت

به گزارش قدس آنلاین، دکتر بهرام عین اللهی امشب در جلسه شورای اداری در گزارش بازدید خود از وضعیت بهداشتی و درمانی استان به ریس جمهور افزود: متاسفانه میزان تخت بیمارستانی در استان گیلان کم و بیمارستانها عمدتاً فرسوده است که با نظر مساعد معاون اجرایی و معاون اول رییس جمهوری اعتبار خوبی دراین رابطه پیش‌بینی شده است.

وی اظهار داشت :همچنین در زمینه تعمیر بیمارستان ها  ۲۵۰ میلیارد تومان برای تکمیل بیمارستان آموزشی لاکان رشتو  ۳۰۰ میلیارد تومان برای تکمیل پروژه های نیمه تمام پیش بینی شده است.

وزیر بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی از واکسیناسیون گسترده ای که در استان گیلان انجام شده که مقام اول در کشور را دارد تشکر کرد و گفت: ۹۵ درصد جمعیت استان دز نخست و ۸۵ درصد ۲ دُز واکسن دریافت کردند.

عین اللهی با اشاره به اینکه گیلان نخستین شهید مدافع سلامت را همه گیری کرونا اهدا کرد افزود: گیلان توانست در طرح قاسم سلیمانی مقام اول را در کشور کسب کند. 

وی اظهار داشت: دانشگاه علوم پزشکی گیلان از دانشگاه های بسیار خوب کشور است و انواع و اقسام دانشکده های مورد نیاز را دارد .

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.