مجمع ناشران دفاع مقدس طی آئین «سر دلبران» از ناشران فعال در نشر و بازنمایی زندگی، شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی(رحمت الله علیه) (بیش از دویست ناشر) تقدیر کرد.

 ناشران فعال در زمینه زندگی سردار سلیمانی تجلیل شدند

به گزارش قدس آنلاین، در این مراسم که در تالاجر وحدت و با حضور شخصیت‌ها و تشکل های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی و لشکری برگزار شد، رحیم مخدومی رئیس هیات مدیره مجمع ناشران دفاع مقدس گفت:این مراسم متعلق به تجلیل از افسران فرهنگی است.بعد از شهادت حاج قاسم، ۳۰۰ ناشر بیش از ۴۰۰ اثر درباره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی چاپ کرده اند.

وی همچنین گفت: امیدواریم مسؤلان امکانات لازم را برای حمایت از تولید آثار کمی و کیفی برای کسانی که در مسیر سربازی انقلاب قدم بر می دارند فراهم کنند. 

به گفته وی در دولت گذشته ۹۵۰۰ اثر خارجی در داخل ترجمه شد؛بنابراین این از دولت انقلاب انتظار می رود برای حفظ دستاوردهایی که با ایثار خون محقق شد کمک کند.

در ادامه،امینیان مدیرعامل مجمع ناشران دفاع مقدس گفت:آثار مکتوب عمق بخشی اجتماعی و آگاهی را برای جامعه در پی دارد.

وی اظهار کرد: برای تجلیل از ناشران فعال بیش از ۱۰۰ اثر از ۷۰ ناشر فعال را بررسی کردیم.

امینیان همچنین ایجاد کتابخانه های سازمانی توسط مجمع ناشران دفاع مقدس خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نیز در آیین تقدیر از ناشران فعال در نشر و بازنمایی زندگی، شخصیت و مکتب سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گفت:
 یادداشت های مقام معظم رهبری از  نویسندگان و ناشران در بعد از پایان جنگ تحمیلی  اثرگذار بود و حمایت جدی  آن روزهای ایشان از فرهتگ ، امروز کار را به جایی رسانده است که ادعا می کنیم پرفروش‌ترین کتاب‌ها در جمهوری اسلامی ایران کتاب‌های خاطرات دفاع مقدس است.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.