جنگنده‌های ائتلاف سعودی-اماراتی چندین بار مناطق مختلفی در استان‌های تعز و صنعاء را هدف حملات تجاوزکارانه خود قرار دادند.

حملات ددمنشانه ائتلاف سعودی-اماراتی به تعز و صنعاء

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های عربی بامداد دوشنبه از حملات هوایی متجاوزان ائتلاف سعودی-اماراتی به استان‌های «تعز» و «صنعاء» پایتخت یمن خبر دادند.

وبگاه اطلاع‌رسانی انصارالله از منطقه گزارش داد: «جنگنده‌های متجاوز آمریکایی-اماراتی سه بار به منطقه تبیشعه در شهرستان صبرالموادم در استان تعز حمله کردند».

این پایگاه خبری همچنین نوشت، حملات ائتلاف جنایتکار، هشت بار مناطق الحصبه و ساختمان تلویزیون یمن در منطقه الثوره در استان صنعاء را هدف گرفتند.

هنوز از میزان تلفات احتمالی این بمباران‌ها گزارشی منتشر نشده است.

پیش از این، رسانه‌های عربی از شنیده‌شدن صدای انفجارهای مهیب در آسمان ابوظبی واقع در امارات عربی متحده و فعال‌شدن سامانه‌های پدافند هوایی برای مقابله با اهدافی خبر دادند. 

سرتیپ یحیی سریع، سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد که طی ساعات آینده بیانیه‌ای مهم درباره عملیات گسترده نیروهای یمنی در عمق امارات منتشر می‌کند.

این در حالی است که وبگاه «الخبر الیمنی» روز یکشنبه به نقل از منابعی در بخش «اطلاعات نظامی» دولت صنعاء از طرح حمله بی سابقه و ویرانگر به امارات متحده عربی و هدف‌گیری ۵۰ نقطه حساس در این کشور خبر داده بود.

طبق این گزارش، قرار است در عملیاتی به نام «سیل العرم» با نزدیک به ۳۰۰ پهپاد و ۵۰ موشک بالستیک و ۴۶ موشک کروز، شریان‌های حیاتی اقتصادی امارات متحده عربی، در هم کوبیده شود.(سیل العرم اشاره به سیل بزرگی است که به عنوان عذاب الهی بر قوم سبأ در یمن نازل شد. ماجرای این عذاب الهی در آیه ۱۶ سوره مبارکه سبأ آمده است.)

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.