رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به اینکه محور هراز تا روز چهارشنبه مسدود است، گفت: احتمال ریزش و سقوط بهمن در گردنه‌ها وجود دارد.

هراز تا ظهر چهارشنبه مسدود است/احتمال بهمن و ریزش در گردنه‌ها

به گزارش قدس آنلاین، یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران  با بیان اینکه محور هراز تا ظهر روز چهارشنبه مسدود است، اظهار کرد: تردد طی این مدت از محورهای جایگزین کندوان و سوادکوه انجام می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران با هشدار نسبت به احتمال ریزش و سقوط بهمن در  گردنه‌های مازندران،   گفت: لازم است توصیه‌ها جدی گرفته شود.

بیش از ۴۰ روز از زمستان گذشته درحالی‌که شاهد تداوم هوایی سرد در استان هستیم که در این زمینه احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران با اشاره به آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش تدریجی دمای روزانه طی امروز، اظهار کرد: اواخر روز سه‌شنبه شاهد بارش باران و برف و وزش باد نسبتا شدید در آسمان مازندران هستیم.

 وی افزود: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، از روز چهارشنبه تا جمعه هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری همراه با افزایش دما و وزش باد هستیم.

معاون هواشناسی مازندران بیان کرد: اواخر روز جمعه بتدریج با افزایش ابر ـ در ارتفاعات غربی استان با بارش باران و برف و وزش باد نسبتا شدید  خواهیم بود که این وضعیت روز شنبه هم ادامه دارد.

منبع: فارس

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.