شهردار مشهد گفت: هوشمند شدن فرایندها و اصلاح آنها، کوتاه کردن مسیر و کاهش هزینه نگهداری شهر بسیار اهمیت دارد و باعث شفافیت و کاهش هزینه می‌شود.

 هوشمندسازی فرایندها در مدیریت شهری ضروری است

به گزارش قدس آنلاین، سید عبدالله ارجائی  در مراسم تودیع و معارفه معاون خدمات شهری شهرداری مشهد افزود: مسابقه کیفیت، خط پایان ندارد و باید همیشه افزایش پیدا کند.
وی اضافه کرد: توجه ویژه به نشاط و آرامش مردم و ایجاد فضای مفرح، وظیفه خدمات شهری است و سازمان فرهنگی رویدادها را وابسته به زمان برگزار می‌کند اما معاونت خدمات شهری با گذاشتن یک المان، یک سال شهر را زیبا می‌کند.
شهردار مشهد گفت: مشهد شهری بین‌المللی و مورد توجه نخبگان است و خدمات شهری مشهد نیز برند کشور است اما کافی نیست و باید به شکوفایی برسیم تا این تجربه را به سایر نقاط داخلی و بین‌المللی هم منتقل کنیم.
ارجائی با اشاره به اعزام آتش‌نشانان مشهدی به کنارک سیستان و بلوچستان برای کمک به مردم سیل زده افزود: مهم‌ترین مساله در اعزام نیروهای آتش‌نشانی به کنارک، وضع مردم و خطرات برای آنان بود.
وی ادامه داد: همچنین در این اعزام ارزیابی شد که آیا می‌توان در مدت‌زمان کوتاه تیم خود را به شهری خارج از استان اعزام کرد یا خیر که در این خصوص موفق بودیم و وزیر کشور نیز از شهرداری مشهد تشکر کرد.
شهردار مشهد گفت: مدیریت منابع آب و انرژی نیز نکته بسیار مهمی است که در معاونت خدمات شهری باید مورد تاکید باشد و با روش فعلی آبیاری فضای سبز به مشکلات اساسی برخورد خواهیم کرد.
دیروز طی حکمی علی نجفی به معاونت خدمات شهری شهرداری مشهد منصوب و مهدی یعقوبی معاون سابق خدمات شهری شهرداری مشهد نیز به سمت مشاور عالی شهردار منصوب شد.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.