رئیس‌جمهور در پیام‌های جداگانه‌ای درگذشت مادر شهیدان کارور و مادر شهیدان الحداد را تسلیت گفت.

رئیس‌جمهور درگذشت مادران شهیدان کارور و الحداد را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در پیام تسلیت درگذشت مرحومه زینب تاج‌الدین از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

درگذشت اسوه ایثار و مقاومت حاجیه خانم زینب تاج‌الدین مادر گرامی شهیدان والامقام حسن، محمدرضا و مرتضی کارور موجب تألم خاطر شد. این مادر مومنه و فداکار با پیروزی از مکتب عاشورا و عشق به حضرت زینب کبری(س)، سه سرو سربلند در دامن خود پرورش داد تا سایه‌گستر امنیت و استقلال کشور اسلامی‌مان باشند. بی‌شک یاد و نام این مادر بزرگوار و فرزندان دلاورش همواره در یادها خواهد ماند. اینجانب مصیبت وارده را به خانواده محترم و مردم با ایمان شهر ری تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و اجر مسألت دارم.

وی همچنین در پیام تسلیت دیگری درگذشت مرحومه کوکب تقوی از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت کرد.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است:

درگذشت مرحومه حاجیه خانم کوکب تقوی مادر بزرگوار شهیدان گرانقدر جمال، عادل و خالد الحداد، موجب تأثر خاطر گردید. این نماد فداکاری و استقامت که با تأسی به خاندان عصمت و طهارت علیهم‌السلام، با صبوری و بردباری فراق گرانبهاترین سرمایه زندگی خود را بر دوش کشید و تا آخرین لحظات عمر، پاسدار و مدافع ارزش‌های اسلامی و آرمان‌های والای شهیدان بود، بی‌شک جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت. اینجانب این ضایعه را به مردم قدرشناس خراسان رضوی و خانواده محترم آن مادر مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای ایشان علو درجات و همنشینی با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.