رئیس سازمان صمت گیلان با اشاره به بهره برداری از ۲۰ پروژه صنعتی در ایام دهه فجر، گفت: با افتتاح این پروژه ها ۳۹۰ فرصت شغلی ایجاد می شود.

بهره برداری از ۲۰ طرح صنعتی در گیلان/ ۳۹۰ فرصت شغلی ایجاد شد

به گزارش قدس آنلاین، فرهاد دلق پوش امروز  با اشاره به راه اندازی ۲۰ طرح تولیدی و صنعتی در ایام الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: با بهره برداری از این واحدهای صنعتی، زمینه اشتغال ۳۹۰ نفر در بخش‌های مختلف صنعتی گیلان فراهم خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان با بیان اینکه رشد صنعتی در گیلان روندی رو به ارشد دارد، افزود: میزان سرمایه گذاری انجام شده در این ۲۰ طرح صنعتی بیش از ۵۳۳ میلیارد تومان بوده که در آینده با افزایش طرح‌های توسعه‌ای و تکمیل طرح‌های نیمه تمام، بیشتر نیز می‌شود.

وی ادامه داد: فعالیت و تولیدات این طرح‌ها اغلب در زمینه صنایع شیمیایی، بسته بندی مواد غذایی، تولید انواع سیلندر طبی اکسیژن و سیلندرهای صنعتی، صنعت سلولزی، تولید آسفالت و شن و ماسه، دستگاه تصفیه آب، لنت ترمز، لوله‌های کشاورزی پلی پروپیلن، ماشین آلات کیک و کلوچه نایلون و نایلکس است.

دلق پوش به حمایت‌های صورت گرفته در قالب کارگروه رونق تولید از بخش صنعت اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون با همکاری مناسب بانک‌های عامل استان و اعضا کارگروه بیش از ۲ هزار و ۱۱۷ میلیارد تومان تسهیلات به عنوان سرمایه در گردش برای تأمین مواد اولیه و سرمایه ثابت برای تکمیل خطوط تولید به حوزه‌های متعدد تولیدی و بنگاه‌های اقتصادی گیلان پرداخت شده است.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.