فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان گفت :سپاه مطلقا در انتصابات دخالت ندارد ولی انتظار داریم که مسئولین در راستای اهداف انقلاب حرکت کنند.

سپاه در انتصابات  دخالتی ندارد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین: سردار کرمی در نشست خبری ظهر امروز دوشنبه با اشاره به تشریح برنامه‌های دهه فجر گفت: بسیج جهان اسلام شکل گرفته است و امروز اقتدار نظام را باید مسئولین عنوان کنند.

وی با بیان اینکه تکلیف ما روشنگری و اقتدار و پیروزی‌ها است و باید این امر را به رخ جهانیان بکشیم ادامه داد: از دستاوردهای جمهوری اسلامی و مجاهدت مردم ایران سپاه و بسیج است و خیر و برکت این شجره طیبه را در نجات مردم ستمدیده مردم منطقه می‌بینیم.

فرمانده سپاه انصار المهدی استان زنجان تاکید کرد: سپاه مطلقاً در انتصابات دخالت ندارد ولی انتظار داریم که مسئولین در راستای اهداف انقلاب حرکت کنند.
وی با اشاره به خدمات سپاه در صحنه‌های مختلف افزود: سپاه در دوران کرونا بی ادعا و عشق به مردم در کنار نظام سلامت بود.

کرمی با تاکید بر اینکه جشن ملی در بین بسیجیان در قالب ۲۵۰۰ عنوان برنامه انجام می‌شود اظهار کرد: یادواره‌های متعدد در استان از جمله یادواره پدر موشکی ایران "شهید تهران مقدم" در این راستا خواهد بود.

وی خاطر نشان کرد: آبرسانی به ۳۷ روستا با اعتبار ۴ میلیارد تومان و ۵۰۰ کارگاه خانگی با ۳۰ میلیارد تومان تسهیلات از برنامه‌های این دهه ذکر کرد.

سردار کرمی به کلنگ زنی آبرسانی به ۵۰ روستا با اعتبار ۶۸ میلیارد تومان و دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه و خانواده شهدا اشاره کرد و یادآور شد: روشنگری و تبیین موفقیت‌های صورت گرفته و اجرای برنامه‌های فرهنگی، رزمایش کمک مومنانه و توزیع هزاران بسته معیشتی به خانواده‌های آسیب دیده در این ایام خواهد بود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.