شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی از برگزاری مراسم سالروز ورود تاریخی امام خمینی (ره) در روز سه شنبه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سراسر کشور خبر داد.

مراسم ۱۲ بهمن با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی،  ویژه مراسم یوم‌الله ۱۲ بهمن صـبح سه شـنبه با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در سراسر کشور و در تهران در حرم امام راحل با سخنرانی محمدباقر قالیباف رییس مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود.

در فراخوان عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است: ستاد دهه فجر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و آغاز برنامه‌های گرامیداشت ایام‌الله دهه مبارک فجر، با شعار محوری جشن ملی ۱۴۰۰، ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن یوم‌الله دوازدهم بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام‌خمینی (ره) به میهن اسلامی از عموم مردم بصیر، انقلابی و همیشه در صحنه دعوت می‌کند به‌منظور پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و در راستای تقدیر و تجلیل از حماسه‌آفرینی‌های غیور مردان ایران‌اسلامی، ضمن حضور در مراسم، با آرمان‌های والای شهدا و امام شهدا و انقلاب‌ اسلامی تجدید میثاق کرده و با اتحاد حول محور ولایت فقیه بر ادامه راه شهدا و امام خمینی(ره) برگ زرینی بر دفتر افتخارات خود رقم زنند.

در این فرخوان همچنان آمده است: مراسم یوم‌الله دوازدهم بهمن ماه، سالروز تاریخی ورود غرورآفرین و باشکوه امام امت در سراسر کشور و به صورت ویژه همزمان در حرم امام راحل با سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی و حضور اقشار مختلف مردم شریف، از ساعت ۹ صبح با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار خواهد شد. در ادامه مردم مومن و انقلابی در محل جلوس امام خمینی (ره)  در بهشت زهرا(س) کنار قطعه شهدای هفتاد دو تن و از ساعت ۱۱:۰۰ صبح با سخنرانی یکی از مسئولین کشوری یاد آن ایام را گرامی می‌دارند.

این مراسم همزمان با حرم مطهر امام راحل (ره) در بیش از ۹۰۰ شهر و شهرستان در سراسر کشور و به ویژه در مدرسه رفاه واقع در خیابان ایران، منزل امام در قم و زادگاه ایشان در خمین، محل زندگی آن حضرت در جماران و حسینیه آن، در فرودگاه بین المللی امام خمینی و ترمینال شمارۀ یک فرودگاه مهرآباد و در برخی از مناطق خارج از کشور همانند محل زندگی امام در نجف اشرف، ترکیه و نوفل‌ لوشاتو در پاریس برگزار خواهدشد.

 حجت الاسلام سیدمحسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران روز گذشته (۹ بهمن)  با بیان اینکه برگزاری راهپیمایی۲۲ بهمن تابع تصمیم اعضای ستاد ملی کرونا است گفت: رنگ بندی‌های کرونایی در شهرها، نحوه برگزاری مراسم را مشخص می‌کند.  تلاش ستاد دهه فجر استان تهران بر برگزاری راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استوار شده ولی با این وجود، در اجرای این مراسم تابع تصمیمات ستاد ملی کرونا هستیم.  

وی افزود: با توجه به این که یوم الله ۲۲ بهمن امسال مقارن با روز جمعه شده، برنامه ریزی فعلی در برپایی راهپیمایی به این صورت است که تمام مسیرها به سمت مصلاهای نماز جمعه جمعه ختم شود.

حجت‌الاسلام محمدحسین موسی‌پور رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نیز چهارشنبه گذشته (پنجم بهمن) با اشاره به تلاش ستاد مرکزی دهه فجر برای برگزاری با شکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه گفت: با توجه به آمار رو به رشد تعداد مبتلایان به سویه جدید ویروس کرونا اومیکرون در کشور، برگزاری این جشن ملی منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است. در شرایط فعلی جان مردم از هر چیز دیگری با ارزش تر است و اگر شرایط کرونایی کشور به همین منوال چند روز اخیر رو به رشد باشد باید از روش های دیگری مانند سال گذشته برای برگزاری جشن ملی ۲۲ بهمن استفاده کرد.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.