دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس از مخالفت این فراکسیون با ادغان بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان‌های دیگر خبر داد و گفت: حمایت از خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان نیازمند استقلال و ارتقا است نه ادغام در بخش‌های دیگر.

 مخالفت فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با ادغام بنیاد شهید در دیگر سازمان‌ها

به گزارش قدس آنلاین، علی حدادی دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی  اظهار داشت: مجموعه امور ایثارگران که شامل بنیاد شهید و امور ایثارگران می‌شود زیر نظر مقام معظم رهبری است و نباید برخی افراد طرحی را برای ادغام این مجموعه در سایر سازمان‌ها  تدوین کنند.

وی تاکید کرد: جایگاه ایثارگران و خانواده معظم و معزز شهدا و جانبازان ویژه است و ما نسبت به این موضوع حساس هستیم و معتقدیم موضوع ایثارگران، بنیاد شهید و خانواده شهدا و جانبازان بایستی در مجموعه‌ای مستقل پیگیری شود.

وی افزود: طرح مباحثی برای ادغام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان‌های دیگر نبایستی قبل از بررسی در بخش‌های مختلف به صورت عمومی انتشار پیدا کند. 

دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع طرحی که یکی از نمایندگان در خصوص ادغام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان‌های دیگر مطرح کرده را در فراکسیون ایثار و شهادت مجلس بررسی کردیم و این فراکسیون به صورت شفاف و علنی مخالفت خود را با این طرح اعلام کرده است.

این نماینده مجلس تصریح کرد: بحث ادغام بنیاد شهید و امور ایثارگران در سازمان‌های دیگر در حالی مطرح می‌شود که امام خمینی(ره) فرموده‌اند که چشم و چراغ این مملکت خانواده شهدا و ایثارگران هستند.

حدادی گفت: جایگاه بنیاد شهید و امور ایثارگران باید حفظ شود هرچند که ارتقا آن را می‌پذیریم ولی ادغام در سایر مجموعه‌ها به هیچ‌وجه پسندیده و شایسته نیست.

وی تصریح کرد: اگر موضوعی از سوی فردی مطرح شده به خودش ربط دارد ولی فراکسیون ایثار و شهادت مجلس با ادغام بنیاد شهد و امور ایثارگران در سایر سازمان‌ها مخالف است چرا که معتقد است این کار مانع حفظ استقلال این بنیاد است.

دبیر فراکسیون ایثار و شهادت مجلس گفت: حمایت از بنیاد شهید باید بیشتر شده و به دنبال تقویت امور ایثارگران در کشور باشیم.

انتهای پیام/

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.