برنامه بازی های پرسپولیس در ۶‌ هفته پیش رو در رقابت های لیگ برتر نشان از تعداد اندک میزبانی این تیم در روزهای پایانی سال جاری دارد.

شروع زمستان سخت پرسپولیس با کمترین میزبانی/ میهمانی‌های خطرناک

به گزارش قدس آنلاین، سازمان لیگ فوتبال ایران برنامه هفته‌های هفدهم تا بیست و دوم رقابت‌های لیگ برتر را اعلام کرد تا تکلیف بازی‌های باشگاهی پس از پشت سر گذاشتن تعطیلات زمستانی مشخص شود.

برنامه بازی‌های دور برگشت لیگ برتر نشان از فشردگی مسابقات دارد تا مسئولان سازمان لیگ بتوانند فرصت کافی را برای برگزاری جام حذفی و همچنین اردوی تیم ملی ایران برای دیدار با کره جنوبی و لبنان در دو هفته پایانی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر فراهم کنند.

از این رو اکثر تیم‌های لیگ برتری در بازه ۲۵ روزه باید ۶ دیدار برگزار کنند تا در هر تقابل، شانس بهبود وضعیت در جدول بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر را بسنجند.

در این میان قهرمان پنج دوره متوالی لیگ برتر که در دور رفت این رقابت‌ها با قرعه مناسب در برگزاری بازی‌های خانگی متوالی همراه شده بود در سرمای زمستان باید مسافرت‌های زیادی به شمال و جنوب کشور داشته باشد.

پرسپولیس ۲۳ بهمن ماه و در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر میهمان نساجی در مازندران است. تیمی که همچنان با مشکل نداشتن زمین مناسب برای برگزاری بازی‌های خانگی روبروست. باید در مشهد پذیرای پرسپولیس باشد. شاگردان یحیی گل محمدی سپس بلافاصله از آلومینیوم در تهران میزبانی می‌کنند. رقابتی سخت برای مدافع عنوان قهرمانی که باخت خود در دور رفت را مقابل این تیم تجربه کرده است.

هفته نوزدهم برای پرسپولیس جدال با گل گهر در سیرجان را به همراه دارد. این تیم سپس میزبان مس رفسنجان در تهران خواهد بود و در ادامه به آبادان می‌رود تا مقابل صنعت نفت بازی کند. سرخ‌ها پنج روز پس از بازی در آبان به مسجد سلیمان می‌روند تا هجدهم اسفند ماه با نفت مسجد سلیمان بازی کنند.

برنامه بازی‌های پرسپولیس توضیح مختصری از ۴ میهمانی و دو میزبانی است که هر امتیاز از این بازی‌ها می‌تواند تأثیر بسزایی در مسیر تکرار قهرمانی این تیم داشته باشد.

برنامه بازی‌های هفته هفدهم تا بیست و دوم پرسپولیس به شرح زیر است:

* نساجی مازندران - پرسپولیس- ساعت ۱۷- ورزشگاه امام رضا مشهد؛ یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰
* پرسپولیس -آلومینیوم اراک- ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه آزادی تهران؛ جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰
* گل گهر سیرجان -پرسپولیس- ساعت ۱۷- ورزشگاه شهید سردار سلیمانی سیرجان؛ چهارشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۰
* پرسپولیس- مس رفسنجان- ساعت ۱۹- ورزشگاه آزادی تهران؛ دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰
* صنعت نفت آبادان- پرسپولیس - ساعت ۱۹:۳۰- ورزشگاه تختی آبادان؛ جمعه ۱۳ اسفند ۱۴۰۰
* نفت مسجدسلیمان- پرسپولیس - ساعت ۱۸- ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان؛ چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۴۰۰

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.