۱۹ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
کد خبر: 787115

شاخص کل بازار بورس امروز با ۶ هزار و ۷۰۲ واحد افزایش، در جایگاه یک ‌میلیون و ۲۸۱ هزار واحدی قرار گرفت.

شاخص بورس به مدار صعود بازگشت

به گزارش قدس آنلاین، در معاملات امروز بیش از پنج میلیارد و ۴۷۷ میلیون سهم، حق‌تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۳۴ هزار و ۵۵۳ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل(هم‌وزن) با یک‌هزار و ۶۳۳ واحد افزایش به ۳۲۵ هزار و ۶۲۰ واحد و شاخص قیمت(هم‌وزن) با یک‌هزار و ۲۴ واحد رشد به ۲۰۴ هزار و ۳۲۴ واحد رسید.

شاخص بازار اول، ۶ هزار و ۸۶۷ واحد و شاخص بازار دوم، هفت‌هزار و ۴۳۸ واحد افزایش داشت.

علاوه بر این در بین همه نمادها، توسعه معادن و فلزات(ومعادن) با ۹۶۶ واحد، صنایع پتروشیمی خلیج فارس(فارس) با ۷۸۹ واحد، بانک ملت(وبملت) با ٧٨٧ واحد، ایران خودرو(خودرو) با ۵۵۸(واحد)، صنعتی و معدنی و چادرملو(کچاد) با ۵۲۷ واحد، بانک تجارت(وتحارت) با ۴۹۸ واحد و بانک صادرات ایران(وبصادر) با ٣٦٨ واحد تاثیر مثبت بر شاخص بورس داشتند.

در مقابل، فولاد مبارکه اصفهان(فولاد) با ۳۶۶ واحد، ملی صنایع مس ایران(فملی) با ٣٠٠ واحد، بورس کالای ایران(کالا) با ٨٢ واحد، سایر اشخاص بورس انرژی(انرژی ٣) با ٧٣ واحد تاثیر منفی بر شاخص بورس همراه شدند.

برپایه این گزارش، امروز نماد پالایش نفت تهران(شتران)، ایران خودرو(خودرو)،‌ بانک تجارت(وتجارت)، سایپا(خساپا)،‌ نوش مازندران(غنوش)، بورس کالای ایران(کالا) و پالایش نفت بندرعباس(شبندر) در نمادهای پُرتراکنش قرار داشتند.

گروه بانک ها هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه یک میلیارد و ٦٤ میلیون برگه سهم به ارزش ٢ هزار و ٨٢٥ میلیارد ریال داد و ستد شد.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.