جمعی از چهره های فرهنگی با ارسال پیامهایی درگذشت سعید تشکری نویسنده و کارگردان متعهد استان خراسان رضوی را تسلیت گفتند.

 پیام تسلیت جمعی از چهره های فرهنگی به مناسبت درگذشت سعید تشکری

به گزارش قدس آنلاین، جمعی از چهره های فرهنگی با ارسال پیامهایی درگذشت سعید تشکری نویسنده و کارگردان متعهد استان خراسان رضوی را تسلیت گفتند.

*حجت الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی در پیامی به مناسبت درگذشت سعید تشکری خاطرنشان کرد: این نویسنده سختکوش و انقلابی، تمام استعداد برجسته و هنر فاخر خود را در خدمت ارزشها و آرمانهای معنوی انقلاب اسلامی قرار داده بود. حاصل عمر پربار او علاوه بر ده ها اثر گرانسنگ و ارزشمند، شاگردان توانمند بسیاری است که امید است ادامه‌دهنده راه او به سوی قله‌های والای هنر دینی و انقلابی باشند. نگارش رمانهای متعدد درباره زندگی حضرت امام علی‌بن‌موسی‌الرضا_ علیه آلاف التحیة والثناء_ از جمله اوسنه گوهرشاد، موقف، آبی‌ها و غریب قریب، نام او را در شمار خادمان فرهنگی آن حضرت جاودانه کرد و امید است تلاش خالصانه او مقبول درگاه آن هشتمین امام رئوف قرار گیرد.

*حجت الاسلام والمسلمین نصرالله پژمانفر نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی نیز با صدور پیامی اظهار کرد: وی را باید بزرگ ادبیات انقلاب و ادبیات رضوی دانست. سالها در این راه کتب متعددی به رشته تحریر در آورد و شاگردان زیادی برای نشر معارف اسلامی و انقلابی تربیت کرد.

*حجت الاسلام والمسلمین علی اکبر سبزیان مدیرکل کتابخانه های عمومی استان خراسان رضوی نیز در پیامی خاطرنشان کرد: تحمل این فراق برای همه کسانی که با ایشان محشور بودند و شاگردان و مخاطبان قلم وان و خوش خوان آن مرحوم، بسیار سخت و طاقت فرسا است.

*عباس محمدی، مدیرکل مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری نیز با ارسال پیامی اظهار کرد: اندوه این خبر به خاطر تازه بودن داغ استاد جهانگیر خسروشاهی دوچندان شد و ضایعه فقدان این دو قلم ارزشمند و متعهد در روزهای پیروزی انقلاب برای علاقمندان ایشان خسرانی بزرگ بود.

انتهای پیام

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.