یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید عزل موقت عزیزی خادم کلید خورده است.

اصولی: عزل عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال کلید خورد

به گزارش قدس آنلاین، اقدامات شهاب الدین عزیزی خادم در یک سال گذشته و انتقادها از او اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال را بر آن داشت تا درخواست برگزاری جلسه‌ای برای بررسی موضوع عزل عزیزی خادم را به فدراسیون فوتبال ارائه کنند.

احسان اصولی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال می‌گوید: در یک سال گذشته تذکرات و نکات به شکل مکتوب و شفاهی گفته شده اما هیچ شاهدی و نشانه‌ای مبنی بر اصلاح این فرآیند دیده نشده است. هم‌چنان هم دوستان در همان فضا حرکت می‌کنند. ما به نمایندگی از مجمع فدراسیون فوتبال به عنوان دومین رکن عالی فوتبال جمهوری اسلامی و به نمایندگی از مردم ایران و همه هواداران فوتبال، بر خود لازم دانستیم که نسبت به این مساله ورد کنیم.

او ادامه داد: دیروز درخواست تشکیل جلسه فوق‌العاده هیات رییسه را دادیم. رییس فدراسیون موطف است ظرف مدت ۱۴ روز، به این مساله اقدام کند. بحث عزل موقت بر اساس بند ۱۴ ماده ۳۵ اساسنامه جزو اختیارات هیات رییسه است. در هیات رییسه دفاعیات ایشان (عزیزی خادم) را می‌شنویم. مباحث به صورت دسته‌بندی شده طرح خواهد شد. در نهایت هم مجموع عمومی فدراسیون فوتبال است که تصمیم می‌گیرد. اقدام ما کاملا قانونی و براساس اختیاری است که اساسنامه می‌دهد.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال که با شبکه خبر صحبت می‌کرد، گفت: ما نظرات مجمع را هم در کم‌تر از یک سال گذشته شنیدیم. ماجرای ناگوار استقلال و پرسپولیس بود و ما نگران هستیم همین اتفاق برای فوتبال ملی هم رخ دهد. این رفتارها باعث شد پیش از یک اتفاق ناگوار، به دنبال علاج کار برویم و بتوانیم با این کار باعث سربلندی و اعتلای فوتبال‌مان شویم. در حال حاضر بحث استیضاح نیست. ما در نهایت می‌توانیم تصمیم به عزل موقت بگیریم و در مجمع عمومی درباره این تصمیم، رای‌گیری می‌شود.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.