با توجه به استقبال بالای دانشگاهیان برای سفر به عتبات که بیش از ۲ سال متوقف شده بود، مهلت ثبت‌نام در بیست و دومین دوره اعزام‌ دانشگاهیان به عتبات تا ۲۲ بهمن‌ماه تمدید شد .

مهلت نام‌نویسی عتبات دانشگاهیان تمدید شد/ ثبت‌نام ۵۲ هزار نفر تاکنون

به گزارش قدس آنلاین، نام‌نویسی بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان پس از بیش از ۲ سال وقفه ۱۴ بهمن‌ماه آغاز شد و قرار بود روند ثبت‌نام از متقاضیان ۲۰ بهمن‌ماه به اتمام برسد. اما با توجه به استقبال دانشگاهیان و تقاضای آن‌ها، روند نام‌نویسی از دانشگاهیان متقاضی سفر به عتبات به مدت ۲ روز تمدید شد و افراد تا ۲۲ بهمن‌ماه می‌توانند با مراجعه به سایت لبیک بر اساس اولویت انتخابی در کاروان‌های پیش‌بینی شده ثبت‌نام کنند.

پس از انجام عملیات ثبت‌نام و تکمیل این فرآیند، از بین دانشگاهیان متقاضی سفر به عتبات قرعه‌کشی به عمل می‌آید و ۲۳ بهمن‌ماه یعنی یک روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام، نتایج اعلام خواهد شد.

به گفته مسؤولان ستاد عتبات دانشگاهیان تاکنون حدود ۵۲ هزار نفر از دانشگاهیان برای تشرف به عتبات در بیست و دومین دوره اعزام‌ها ثبت‌نام کرده‌‍‌اند که از این میان به قید قرعه ۶ هزار نفر به این سفر معنوی مشرف خواهند شد.

سفر عتبات دانشگاهیان در گروه‌های دانشجویان دختر مجرد، اساتید، دانشجویان پسر مجرد و دانشجویان متأهل پیش‌بینی شده است که زائران در کاروان‌های حدود ۵۰ نفره به این سفر مشرف خواهند شد.

همچنین با مذاکرات صورت گرفته برای سهولت تشرف دانشگاهیان به عتبات، وام ۶ میلیون تومانی برای سفرهای هوایی و سه میلیون تومانی برای سفرهای زمینی با بازپرداخت ۱۸ ماهه پیش‌بینی شده است. وام دانشگاهیان به همسر زائران نیز تعلق می‌گیرد اما امکان استفاده از این وام برای فرزندان انها وجود ندارد. علاوه بر این، سفر زمینی به عتبات نیز در صورت برقراری این سفرها و موافقت ستاد کرونا صورت می‌گیرد.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.