بجنورد- امسال هم همچون سال‌های گذشته مردم خراسان شمالی در سالگرد شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند مانند گذشته پشتیبان نظام جمهوری اسلامی هستند.

مردمان سرزمین «باب الرضا» حماسه‌ای دیگر آفریدند

به گزارش قدس آنلاین، مردم طی این سال ها نشان دادند هر چه فشار دشمنان علیه نظام بیشتر شود حضورشان در عرصه های حمایت از انقلاب و حاکمیت بیشتر خواهد شد.

امام جمعه بجنورد و نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: ۲۲ بهمن، یادآور یکی از بزرگترین رخدادهای تاریخی ملت بزرگ ایران است که این روز مبدل به یک روز فراموش ناشدنی و بزرگ برای ایرانیان شده است.

حجت الاسلام والمسلمین نوری اظهار کرد: مردم شریف و بابصیرت ایران در گذشته دستخوش تغییراتی چون ناعدالتی در زندگی خود بودند به طوری که توده ای از تاریکی بر تمام زندگی آنان سیطره انداخته بود، مدیرانی بر مسند قدرت نشسته بودند که تفکرات غرب زده آنها، موجبات دور شدن مردم را از اسلام و دین فراهم می‌کرد؛ اما با هدایت های درست و به موقع بنیانگذار انقلاب اسلامی ایران امام خمینی(ره) اندیشه های پاک و دین مداری بر تمام این دسیسه ها و توطئه ها غالب شد و مردم طعم شیرین پیروزی را چشیدند.

وی افزود: اکنون که در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران هستیم دیگر هیچ نوع دسیسه یا خصومتی نمی تواند این درخت تنومند با ریشه های قوی آن را به دست حوادث بسپارد، بلکه سرفرازتر از همیشه از مسیر تمام تهدیدات خارجی عبور می کنیم و در این راه تنها رمز موفقیت ما حضور همیشگی و در صحنه مردم است که با عزم خود اراده ای آهنین را به رخ جهانیان کشیده اند.

امام جمعه بجنورد گفت: پیروزی انقلاب اسلامی ایران، بدون شک معجزه ای الهی بود که به دست معجزه گر مردی از سلاله پاک رسول خدا(ص)، به انجام رسید و چشم امید مظلومان و مستضعفان جهان را به خود خیره ساخت.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.