عضو هیئت‌رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد با اشاره به تمدید مهلت تخفیف پرداخت عوارض گفت: این تمدیدها سبب می‌شود که فشار کاری همکارانم در شهرداری بیشتر شود که به عنوان خادمان شهر این موضوع را به جان خریده‌اند تا مردم احساس راحتی کنند.

عضو شورای شهر مشهد: مهلت تخفیف پرداخت عوارض  تمدید شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شورای شهر مشهد؛ حسین حسامی با اشاره به استقبال چشمگیر شهروندان مشهدی از اعمال تخفیف عوارض و بدهی‌ پایان‌کارهای ساختمانی اظهارداشت: مهلت تخفیف پرداخت عوارض پیش از این تا ۱۲اسفند تعیین شده بود که با توجه به استقبال مردم، تمدید این تخفیف‌ها دغدغه شورای ششم شده بود و در صحن علنی دیروز این موضوع در قالب طرحی از سوی اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و تخفیف پرداخت عوارض و بدهی پایان‌کار ساختمانی تا ۱۸ اسفند تمدید شد.

وی با اشاره به جزئیات طرح شورای اسلامی شهر برای تمدید تخفیف پرداخت عوارض گفت: شورای اسلامی شهر پیش از این مصوبه‌ای درباره تخفیف‌های آخر سال داشت که براساس آن حوزه‌های درآمدی ۱ و ۲ و۳ تا ۲۴ بهمن از ۲۵درصد تخفیف و از ۲۵بهمن تا ۱۲اسفند از ۲۲درصد تخفیف بهره‌مند می‌شدند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد افزود: برای حوزه‌های درآمدی ۴ و ۵ هم ۴۰درصد تخفیف مصوب شد که با حضور چشمگیر مردم برای پرداخت دیونشان به شهرداری و استفاده بهتر مردم از این مصوبه شورای ششم، ۲۵درصد تخفیف برای حوزه‌های درآمدی ۱ و ۲ و ۳ و ۴۰درصد تخفیف برای حوزه‌های درآمدی ۴و۵ با نظر مثبت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد تا ۱۸اسفند تمدید شد.درواقع تخفیف ۲۵درصدی سه حوزه درآمدی۱ و ۲ و۳ که از ۲۶بهمن به ۲۲درصد کاهش پیدا می‌کرد، تا ۱۸اسفند ادامه خواهد داشت.

حسامی ادامه داد: تمدید مهلت به این دلیل بود که مردم از این فرصت استفاده بهتری داشته باشند. این تمدید سبب می‌شود تا بخشی از دغدغه مردم در این زمینه برطرف شود و این هدیه‌ای از طرف شورای اسلامی شهر برای مردم مشهد است. البته این تمدیدها سبب می‌شود که فشار کاری همکاران من در شهرداری بیشتر شود که به عنوان خادمان شهر این موضوع را به جان خریده‌اند تا مردم احساس راحتی داشته باشند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد با بیان اینکه نقدینگی مناسبی از پرداخت عوارض در پایان سال برای شهرداری فراهم می‌شود، افزود: با توجه به سبقه‌ای که اعطای این تخفیف‌ها دارد و از آنجا که بسیاری از مردم معمولا برای پایان سال کارهایشان را انجام می‌دهند و مجوزاتی که در قالب ساخت‌وساز نیاز دارند، در این مقطع از سال از شهرداری می‌گیرند تا در ابتدای سال کار ساخت‌وساز و... را آغاز کنند، نقدینگی شهرداری بسیار خوب خواهد بود و این نوید را می‌دهیم که با این نقدینگی بخشی از مطالبات معوق و به حق پیمانکاران را که به عنوان بازوان اجرایی مدیریت‌شهری کار انجام دادند، تسویه خواهیم کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.