نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که دیشب وارد بحرین شد، در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های این کشور، به موضع‌گیری خصمانه علیه ایران پرداخت.

جدیدترین موضع‌گیری خصمانه نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روزنامه «الایام» بحرین، نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که دیشب وارد بحرین شد، در مصاحبه با یکی از روزنامه‌های این کشور، به موضع‌گیری خصمانه علیه ایران پرداخت.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در گفت‌وگو با روزنامه بحرینی «الایام»، اعلام کرد که در دیدار با مقامات این کشور پاره‌ای از مسائل را مورد بحث و بررسی قرار خواهد داد و به تقویت روابط دو طرف در تمامی زمینه‌ها از جمله اقتصاد، بهداشت، گردشگری و امنیت خواهد پرداخت.

وی در ادامه بدون اشاره به اقدامات تل‌آویو در منطقه مدعی شد: ایران عامل بی ثباتی در منطقه است. ما این اجازه را به ایران نخواهیم داد. ما شب و روز با ایران و وابستگان به آن در منطقه در حال جنگیم و به دوستان خود در زمینه تقویت صلح و امنیت و ثبات در صورتی که بخواهند، کمک خواهیم کرد.

بنت همچنین در بخش دیگری از اظهاراتش به مذاکرات رفع تحریم‌ها اشاره کرد و در این باره بیان کرد: رئیس‌جمهور بایدن از ۵۰ سال پیش تاکنون دوست واقعی اسرائیل بوده است. او درک می‌کند که نیازمندی‌های امنیتی ما چه چیزهایی هستند. ما فکر می‌کنیم که امضای توافق با ایران یک اشتباه راهبردی است چراکه این توافق باعث خواهد شد این کشور توانمندی‌های هسته‌ای خود را حفظ کند و صدها میلیارد دلار به دست آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.