موفقیت استقلال در رقابت‌های لیگ برتر و صدرنشینی این تیم در پایان هفته شانزدهم، هرچند به مذاق آبی‌پوشان پایتخت شیرین آمده و هواداران این باشگاه امیدوار به کسب عنوان قهرمانی به سر می‌برند، اما واقعیتی که بسیاری از کارشناسان در برهه کنونی به آن اشاره می‌کنند این است که سرمربی آبی پوشان پایتخت باید به کلی از حاشیه دور شود و اجازه ندهد اتفاقات مثبت روی داده در تیمش خللی در روند نتیجه‌گیری این تیم به وجود آورد.

آن‌ها با اشاره به جدل‌های کلامی مجیدی با برخی مربیان  و رسانه‌های گروهی معتقدند اگر این روال ادامه پیدا کند، ممکن است آرامش موجود در سیستم استقلال تحت‌تأثیر این قضایا قرار گیرد و در قدم‌های آخر افزایش تنش‌ها استقلال را از رسیدن به جام قهرمانی دور کند.

فرهاد مجیدی خود بهتر از هر کسی می‌داند کار به هیچ عنوان تمام نشده، بلکه جدال‌های سخت استقلال همچنان باقی است و کوچک‌ترین تعلل ممکن است سبب عقب افتادن استقلال از رقبای حاضر در کورس قهرمانی شود.

استقلال در مقطع فعلی تنها سه امتیاز با تیم دوم جدول رده بندی فاصله دارد و این یعنی نخستین تساوی یا توقف مساوی است با از بین رفتن موقعیت صدر نشینی فرهاد و آنگاه جبران این امتیاز از دست رفته به سادگی امکان‌پذیر نخواهد بود.

از طرفی باید به فرصت طلبی رقبا نیز توجه داشت؛ چون آن‌ها ممکن است با استقبال از جدل‌های کلامی فرهاد مجیدی به نوعی ذهن و تفکرات او را درگیر این مسائل کنند تا خود زمینه سبقت از استقلال مجیدی را فراهم آورند و ضربه کاری را به سرمربی آبی‌ها وارد کنند تا او یک بار دیگر از رسیدن به جام قهرمانی دور بماند.

اگر فرهاد مجیدی امروز متوجه اشکالات موجود در سیستم مربیگری‌اش نشود و روی همین نوار گام بردارد قطعاً او ضربه سختی را متحمل خواهد شد، به ویژه اینکه در این میان وی صرفاً به دنبال انتقام گرفتن از منتقدان خود است و به کلی ضعف‌های فنی موجود در ساختار تیمش را از یاد برده، از این رو میزان آسیب پذیری استقلال به بالاترین حدممکن خواهد رسید و این یعنی پایان رویاهای فرهاد در استقلال.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.