تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر با یک بازیکن غایب به مصاف تیم پدیده مشهد می‌رود.

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مقابل پدیده مشهد یک غایب دارد

به گزارش قدس آنلاین، هفته هجدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از روز جمعه ۲۹ بهمن ماه از سر گرفته می شود و تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در این هفته مقابل پدیده مشهد صف آرایی می‌کند.

مهران حسنوند مدیر رسانه‌ای تیم نفت مسجدسلیمان اظهار داشت: در دیدار با تیم پدیده، مسلم مجدمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم؛ سایر بازیکنان تیم مشکلی برای بازی نداشته و در شرایط خوبی قرار دارند. 

وی افزود: هفته گذشته مقابل سپاهان نتوانستیم بازی همیشگی خود را ارائه دهیم و در امر گلزنی موفق نبودیم همچنین اخراج زودهنگام بازیکنمان در روند بازی موثر بود.

مدیر رسانه‌ای باشگاه نفت گفت: ما بازیکنان بسیار جوانی داریم که باانگیزه و جویای نام هستند. امیدواریم عملکرد تیم روز به روز بهتر شده و بازیکنان به لحاظ هماهنگی در وضعیت مناسب تری قرار دارند.

وی با بیان اینکه در بازی این هفته به دنبال کسب سه امتیاز هستیم تا دل هواداران را شاد کنیم، افزود: سعی می کنیم در بازی های باقی مانده تا پایان فصل بهترین عملکرد را داشته باشیم و با کسب امتیاز از حریفان جایگاهمان را در جدول رده بندی بهبود دهیم.

حسنوند عنوان کرد: نفت مسجدسلیمان یک تیم مردمی بوده و تنها دلخوشی مردم شهرستان به حساب می آید از این رو انتظار داریم که مسوولان از این تیم حمایت کنند تا در ادامه راه شرایط بهتری داشته باشیم.

گفتنی است؛ تیم نفت مسجدسلیمان هم اکنون با کسب ۱۱ امتیاز در مکان پانزدهم جدول رده بندی جای گرفته است.

دیدار تیم های نفت مسجدسلیمان و پدیده از ساعت ۱۵ روز جمعه ۲۹ بهمن ماه در مسجدسلیمان برگزار می‌شود.

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.