مازندران- عملیات اجرایی ۱۹ طرح بسیج آبرسانی در ۱۲۸ روستای مازندران آغاز شد.

آغاز عملیات اجرایی ۱۹ طرح بسیج آبرسانی در ۱۲۸ روستای مازندران

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، عملیات اجرایی این طرح ها در سطح  ۱۰ شهرستان و ۱۲۸ روستا در قالب قرارداد آبرسانی با مبلغی بالغ بر ۳۳۰ میلیارد تومان با حضور فرمانده سپاه کربلا، رئیس بسیج سازندگی استان، مدیرعامل، معاونین و تعدادی از مدیران آبفا مازندران و جمعی از مسئولان و مردم در روستای دولت آباد ساری به صورت نمادین کلنگ زنی و شروع شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران در این مراسم اظهار داشت: فقر مازندران در سایه فضای سبز آن نهفته است، در حالیکه ما مشکلات عدیده ای در حوزه آبرسانی داریم و تنش آبی از اساسی ترین دغدغه های ماست.
بهزاد برارزاده با اشاره به شاخص ۷۸ درصدی  برخورداری از آب شرب سالم و بهداشتی روستاهای استان مازندران افزود: با توجه به رویکرد دولت جدید، تلاش بر آن است که طی سالهای نزدیک پیش رو این عدد به ۹۰ درصد ارتقا پیدا کند. در همین راستا تلاش داریم ضمن استفاده از ظرفیت آبهای سطحی استان، شاخص بهره مندی از این منابع تامین که در حال حاضر ۱۲ درصد می باشد را نیز ارتقا دهیم.
وی با اعلام آمادگی شرکت آب و فاضلاب مازندران در حوزه خدمت رسانی بهینه به مردم گفت: معتقدیم رضایتمندی مردم از حوزه آب رضایتمندی از نظام و ولایت است لذا با تمام ظرفیت و پتانسیل این آمادگی را داریم تا در همه حوزه ها به عنوان سرباز در خدمت فرماندهی سپاه کربلا باشیم.
فرمانده سپاه کربلا مازندران نیز بهره گیری آحاد مردم از نعمت آب آشامیدنی را هدف اصلی اجرای طرحهای آبرسانی خواند و گفت: با آغاز عملیات اجرایی ۱۹ پروژه در استان به زودی ۳۲ هزار خانوار با ۱۰۰ هزار نفر جمعیت از نعمت آب شرب بهره مند خواهند شد.
سردار مسلمی افزود: با هم افزایی در سطح همکاران آب و فاضلاب و دست اندرکاران بسیج، انتظار می رود از ظرفیت نیروهای جهادی و مردمی در کلیه سطوح اجرای عملیات این پروژه ها بهره گیری شده تا این طرحهای مهم آبرسانی باکیفیت مطلوب و در کمترین زمان ممکن انجام شود.

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.