مازندران- مدیراجرایی یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا از برگزاری پنجمین یادواره شهدای این گردان در پنجم اسفندماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مصلی بزرگ نمازجمعه تنکابن خبر داد.

یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا در تنکابن برگزار می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ناصر علینژاد در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اعلام اینکه مراسم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی و با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شود، اظهار کرد: گردان حمزه سیدالشهدا در لشکر ۲۵ کربلا فعالیت داشته و رزمندگانش از استان های شمالی، مازندران و گیلان و گلستان هستند.

وی اضافه کرد: این یادواره با محوریت شهیدان حسن قورچی بیگی و ابراهیم جهان بین برگزار می شود.

علینژاد با اشاره به اینکه عصر شعری در این ارتباط در تنکابن برگزار شد، افزود: برنامه شب خاطره نیز با روایت دو نفر از فرماندهان گردان حمزه، سوم اسفند در مسجد جامع سلمانشهر برگزار می شود.

مدیر اجرایی یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا با بیان اینکه بُن مایه گردان حمزه در شهرستان قائم شهر بوده و فرماندهی آن را دو سردار بزرگ، سردار شهید جعفر شیرسوار و سردار شهید ناصر بهداشت برعهده داشتند، یادآور شد: این گردان ۴ شهید مدافع حرم همچون، شهیدان محمد بلباسی، رحیم کابلی، بُریری و کمالی تقدیم انقلاب کرده است.

وی از برپایی نشست های منطقه ای با رزمندگان این گردان خبر داد و افزود: شناسنامه گردان حمزه سیدالشهدا بصورت مکتوب تدوین شده و بزودی به چاپ انبوه خواهد رسید. همچنین چاپ کتاب خاطرات رزمندگان گردان حمزه در دستور کار قرار دارد.

مدیراجرایی یادواره سرداران و ۳۱۳ شهید گردان حمزه سیدالشهدا در ادامه یادآور شد: در حاشیه برگزاری یادواره بدنبال شناسایی و آزادی افراد منتسب به خانواده ایثارگران که بدلیل مشکلات غیرعمد در زندان بسر می برند، هستیم.

همچنین ۱۰ سری جهزیه تهیه و تقدیم خانواده های نیازمند خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی رضا ۲۳:۳۰ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۲
    0 0
    جناب آقای علینژاداگراستان شمالی مدنظربودچرامحل یادواره در تنکابن برگزارمیشود؟!شما بعنوان معاون اداری و مالی بنیاد شهید استان مازندران وقتی ایثارگران ازشهرهای استان بلندشدند وبدترین مشکل مالی داشتن حتی جانبازان ویلچری روزسه شنبه ها به یک امیدی آمدن پیش شما باتندی برخوردوپاسخ می دادی تا اخر امسال پودجه نداریم چی شدخیرشدید وبرای نیازمندان جهیزیه تهیه کردید؟!پول ازکجااوردی؟!