در ادامه رقابت‌های پاراتیروکمان قهرمانی جهان که در امارات در حال برگزاری است، تیم ریکرو مردان در پایان مرحله مقدماتی در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

جایگاه دوم تیم ریکرو مردان ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی جهان

به گزارش قدس آنلاین، در ادامه رقابت‌های پاراتیروکمان قهرمانی جهان که در امارات در حال برگزاری است، کمانداران در بخش ریکرو مردان و W۱ در مرحله مقدماتی به مصاف حریفان خود رفتند. 

محمدرضا زندی در بخش W۱ و در پایان  مرحله مقدماتی با ۶۶۰ امتیاز دوم شد. وی در مرحله حذفی، روز شنبه هفتم اسفند پس از استراحت در دور نخست، در یک هشتم نهایی با برنده دیدار چک و روسیه رقابت خواهد کرد.

غلامرضا رحیمی دیگر نماینده ایران در مرحله مقدماتی ریکرو مردان، با ۶۳۰ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت. وی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک شانزدهم نهایی روز یک‌شنبه هشتم اسفند با کمانداری از اوکراین رقابت خواهد کرد.

اصغر زارعی‌نژاد نیز در پایان مرحله مقدماتی و در مرحله مقدماتی با ۶۱۶ امتیاز در جایگاه هشتم ایستاد. وی پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک شانزدهم نهایی روز یک‌شنبه هشتم اسفند با کمانداری از هند رقابت خواهد کرد.

محمدرضا عرب‌عامری دیگر نماینده ایران در ریکرو مردان در پایان مرحله مقدماتی با ۵۴۰ امتیاز در جایگاه سی و چهارم ایستاد. وی در دور نخست به مصاف کمانداری از استرالیا رفت و با نتیجه ۶ بر ۲ به برتری رسید. 

عرب عامری روز یک‌شنبه هشتم اسفند در مرحله یک شانزدهم نهایی با کمانداری از روسیه دیدار خواهد کرد.

در ادامه این رقابت‌ها، تیم ریکرو مردان با ترکیب غلامرضا رحیمی و اصغر زارعی‌نژاد در پایان مرحله مقدماتی با ۱۲۴۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. تیم ایران فردا جمعه پس از استراحت در دور نخست، در مرحله یک چهارم نهایی با برنده دیدار هند و اوکراین رقابت خواهد کرد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.