تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین بازی پنجره دوم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۳برابر قزاقستان به میدان رفت و در شرایطی که تا کوارتر چهارم تیم برتر میدان بود اما در پایان با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ این بازی را واگذار کرد.

شکست تلخ تیم ملی بسکتبال ایران برابر قزاقستان

به گزارش قدس آنلاین، در این دیدار که امروز از ساعت ۱۷ در تالار بسکتبال مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد مصطفی هاشمی با ترکیب ابتدایی سعید داورپناه، سجاد مشایخی، محمد جمشیدی، ارسلان کاظمی و اصغر کاردوست تیم ایران را به زمین فرستاد.

قزاقستان که تیمی فیزیکی و از میانگین قدی بالاتری نسبت به تیم ایران برخودار بود نیز با آرایش دیمیتری گاریلوف، ماکسیم مارچوک، نیکولای باژین، آنتونی کلمنز و رستم مورزاگالیف پا به این میدان گذاشت.

کوارتر اول این دیدار با نتیجه ۱۸ بر ۱۵ به سود قزاقستان به برتری دست یافت اما در کوارتر دوم شاگردان مصطفی هاشمی موفق شدند ۲۳ بر ۱۸ با برتری زمین بازی را ترک کنند.

این بازی در کوارتر سوم ۲۰ بر ۱۲ بازهم به سود تیم ملی بسکتبال ایران خاتمه یافت اما روند بازی در کوارتر چهارم و پرتاب های ۳ امتیازی تیم میهمان باعث شد کار گروه خورده و دقایق پایانی این دیدار با جذابیت خاصی ادامه یابد. 

تدابیر کادرفنی تیم ملی بسکتبال ایران در کوارتر چهارم جواب نداد و پرتاب های ۳ امتیازی و منجر به امتیاز قزاقستان کافی بود تا این تیم یک برد ارزشمند را در تهران به دست بیاورد.

این بازی در پایان با نتیجه ۷۳ بر ۶۹ به سود قزاقستان خاتمه یافت. شاگردان مصطفی هاشمی در دیگر دیدار خانگی روز یکشنبه ۸ اسفندماه نیز به مصاف سوریه می روند. 

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.