رییس هیات مدیره انجمن صنفی دفاتر مسافرتی استان خراسان رضوی از افتتاح دومین مرکز صدور روادید کشور در مشهد خبر داد.

دومین مرکز صدور روادید کشور در مشهد افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین، سعید ولی زاده  افزود: این مرکز روند صدور روادید کشورهای عضو اتحادیه اروپا (شینگن) و سایر کشورهای جهان را پیگیری و عملیاتی می کند.

وی با اشاره به اینکه نخستین مرکز صدور روادید کشور در تهران راه اندازی شده بود، ادامه داد: روزانه عده زیادی از هموطنان خراسان رضوی و سایر استان‌های کشور با اهداف مختلف گردشگری، تجاری و تحصیل قصد سفر به کشورهای مختلف جهان را دارند و از این‌ رو باید برای دریافت روادید آن کشور به شرکت های ارائه دهنده خدمات روادید مانند مرکز «ویزا سنتر مشهد» مراجعه کنند و وظیفه اصلی این شرکت ها تسهیل و تسریع دریافت روادید از کشورهای مختلف است. 

رییس انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی خراسان رضوی گفت:افرادی که متقاضی اخذ روادید خارج از کشور هستند می توانند این خدمات را در شهر مشهد دریافت کنند و این مساله از آن جهت مهم است که در شرایط فعلی کشور و قرمز شدن نقشه کرونایی اکثر شهرها از جمله تهران، دیگر نیازی به حضور در تهران و مراجعه به سفارتخانه ها نبوده و تمامی خدمات روادید از جمله جمع آوری اطلاعات بیومتریک مانند انگشت نگاری، عکس و سایر امور مربوط به اخذ روادید کشورهای جهان در این مرکز انجام می شود.

ولی زاده افزود: به طور قطع هموطنان ساکن در استان های دیگر کشور متقاضی استفاده از خدمات این مرکز در مشهد خواهند بود تا علاوه بر زیارت امام هشتم شیعیان (ع) در محیطی امن و در سریعترین زمان ممکن روادید خود را دریافت کنند.

وی اضافه کرد: این اقدام سبب افزایش زائر و توسعه و گسترش گردشگری زیارتی و تفریحی در شهر مشهد خواهد شد و از این‌ رو بر رونق مکانهای گردشگری نیز می افزاید.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.